۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۲۸
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85555012
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درخشش سه پینگ‌پنگ‌باز کردستانی در رقابت‌های بین‌المللی کانتندر 

سنندج- ایرنا- سه پینگ‌پنگ باز رده های پایه استان کردستان در رقابت های کانتندر که به میزبانی کشورهای عراق، اردن و قزاقستان برگزار شد، با کسب عناوین مختلف خوش درخشیدند. 

به گزارش ایرنا، کردستان با سه ورزشکار در بخش مردان و بانوان به نمایندگی از کشورمان در رقابت های تنیس روی میز کانتندر به میزبانی کشورهای عراق، اردن و قزاقستان شرکت کرد.

️در پایان و در بخش انفرادی پسران در مسابقات کانتندر عراق «پاکزاد رحیمیان» پینگ پنگ باز کردستانی توانست در رده سنی زیر ۱۳ سال جایگاه نخست و نشان طلا و در رده سنی زیر ۱۵ سال نیز عنوان سوم و نشان برنز را بدست آورد.

️این ورزشکار کردستانی در رقابت های کانتندر قزاقستان هم در رده سنی زیر ۱۳ سال نیز خوش درخشید و عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و به مدال نقره رسید.

در بخش دختران رقابت های تنیس روی میز کانتندر عراق هم «آرتمیس عربی» دیگر نماینده کردستانی توانست در رده سنی زیر ۱۱ سال با ایستادن بر سکوی دوم عنوان نایب قهرمانی و نشان نقره را از آن خود کند.

«آرنیکا کریمی» بانوی کردستانی نیز در رقابت های تنیس روی میز کانتندر عراق عنوان سوم و نشان برنز رده سنی زیر ۱۳ سال را به خود اختصاص داد و در مسابقات کانتندر کشور اردن در رده سنی زیر ۱۳ سال نیز جایگاه سوم و مدال برنز را تصاحب کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha