۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۳۷
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85555022
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

عدم تسلط به فنون شنا منجر به غرق شدن جوان لرستانی در رودخانه کاکارضا شد

خرم آباد- ایرنا- سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد گفت: عدم تسلط به فنون شنا منجر به غرق شدن جوان لرستانی در رودخانه کاکارضا شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد، سجاد نعمتی شامگاه چهارشنبه اظهار کرد: در پی اعلام خبر غرق شدن یک مرد جوان ۲۸ ساله، بلافاصله تیم غواصی سازمان آتش‌نشانی از ایستگاه شماره ۲ به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: مرد جوان به علت بی احتیاطی و عدم تسلط به فن شنا در رودخانه غرق شده بود که خبر غرق شدگی به سازمان آتش نشانی اعلام و غواصان سازمان به محل حادثه در رودخانه کاکارضا اعزام شدند.

نعمتی عنوان کرد: غواصان سازمان آتش نشانی پس‌از حضور در محل حادثه اقدام به جستجو کرده و پس از دقایقی پیکر فرد غرق شده در رودخانه تفحص و به آمبولانس آرامستان ها تحویل داده شد.

رودخانه کاکارضا در شهرستان سلسله واقع شده و بزرگترین رودخانه این منطقه است. این رودخانه از کوه های جنوب غربی الشتر(مرکز سلسله) سرچشمه گرفته و پس از عبور از جنوب الشتر از طرف شرق به طرف جنوب غرب جریان پیدا می‌کند. این مکان در فصل بهار سیلابی و غیر قابل عبور و اتراق در محدوده آن خطرناک است.

شهرستان سلسله در شمال لرستان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha