۱۰ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۵۱
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85555024
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجتماع مردمی محکومیت ترور اسماعیل هنیه در بیرجند + فیلم

بیرجند - ایرنا - قشرهای مختلف مردم بیرجند با اجتماع در میدان مرکزی شهر ترور "اسماعیل هنیه" رئیس دفتر سیاسی حماس توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا مردم ولایتمدار بیرجند چهارشنبه شب با تجمع در میدان ابوذر این شهر اقدام کوردلانه و ناجوانمردانه در به شهادت رساندن دکتر اسماعیل هنیه را محکوم کردند.

در این اجتماع باشکوه مردم همیشه در صحنه با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر صهیونیست، خشم و انزجار خود را نسبت به غاصبان صهیونیستی ابراز داشتند.

همچنین در این تجمع امام جمعه موقت بیرجند یاد و خاطره شهیدان جبهه مقاومت و شهید اسماعیل هنیه را گرامی داشت و گفت: راه شهدای حق و حقیقت تا آخر و تا شکست کامل جبهه استکبار ادامه دارد.

حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی افزود: به راستی این کودک کشی‌ها، ظلم‌ها، ستم‌ها و مظلومیت‌ها پایانی ندارد؟، تمام‌ گره‌های کور بشر نتیجه کوری خود بشر و به دلیل سستی، غفلت و ضعف در بصیرت است.

وی عنوان کرد: باید مردم حضور جامع و کامل در تمام صحنه‌ها داشته باشند و جهاد تبیین بیش از گذشته در مورد اهداف و برنامه الهی و اقدامات دشمنان در جامعه ترویج شود.

حجت الاسلام رحیم آبادی گفت: این حرکت‌های مذبوحانه که لاله‌های اینچنین را پرپر می‌کند، نشاط و حرارت به ما می‌دهد و چون شعله‌ای از شعله‌های عاشوراست، اما ادامه حرکت عاشورا در گرو شناخت امام معصوم(ع) و نایب آن در هر زمانی است.

وی افزود: این اجتماعات نورانی پیوند امت با یکدیگر و در راس با ولی امر مسلمین است.

امام جمعه موقت بیرجند با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مظلومین صادقانه ایستاده است و خواهد ایستاد، اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب این جلوه‌های کودک‌کش نشان دهنده ثانیه‌ها و روزهای آخر این رژیم است که به هر اقدام خبیثی دست می‌زند.

وی تصریح کرد: در این اجتماع نورانی با حضور هوشمندانه و قلبی آکنده از خشم مقدس قرآنی، علوی و انسانی ابزار انزجار خودمان را از این رژیم کودکش و تمام مستکبران عالم اعلام می‌کنیم.

حجت الاسلام رحیم آبادی گفت: به فرموده هبر معظم انقلاب بزرگترین پرچم اسلام را امروز مظلومین غزه برافراشته‌اند که ریشه آن در جبهه مقاومتی است که امام و شهدای ما پایه گذاری کرده‌اند.

وی اظهار کرد: امیدواریم با این خشم مقدس، به همراه بصیرت، تیزبینی، امانتداری و حفظ اتحاد ملی و جبهه مقاومت به زودی زود شاهد فروشی حقیقی رژیم غاصی صهیونیستی و برپایی پرچم عدالت در سراسر عالم باشیم.

مشابه این تجمع در اکثر مناطق شهری و روستایی با حضور پرشور مردم خراسان جنوبی ادامه دارد و بنا بر اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تظاهرات جمعه‌های خشم فردا از مصلاهای نماز جمعه سراسر استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا "اسماعیل هنیه" رییس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی، بامداد امروز در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha