۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۲:۱۷
کد خبرنگار: 5418
کد خبر: 85555090
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کوبا ترور اسماعیل هنیه را محکوم کرد

۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۲:۱۷
کد خبر: 85555090
کوبا ترور اسماعیل هنیه را محکوم کرد

تهران-ایرنا- برونو رودریگز پاریلا وزیر امور خارجه کوبا در پیامی ترور اسماعیل هنیه رهبر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) را محکوم کرد و حمله به وی در تهران را نقض آشکار حاکمیت جمهوری اسلامی ایران دانست.

به گزارش بامداد پنجشنبه ایرنا از "کوبا نیوز"رودریگز پاریلا به مردم فلسطین و خانواده و بستگان هنیه 61 ساله که برای شرکت در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان رییس جمهور ایران به تهران سفر کرده بود، تسلیت گفت.

این مقام کوبایی تاکید کرد: این ترور وضعیت درگیری کنونی در خاورمیانه را تشدید می کند.

به گزارش ایرنا,اقدام کوردلانه و ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی در ترور «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) موجی از محکومیت ها را در سطح جهان به همراه داشته است.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آقای دکتر اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در تهران بر اثر هدف قرار گرفتن محل اقامت آنها به شهادت رسیدند. علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

در پی این اقدام بزدلانه، دولت ها، سران و مقامات، گروه های مقاومت، سازمان ها و نهادهای مدنی و شخصیت های مختلف سیاسی و دینی در سراسر جهان به این ترور واکنش نشان دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha