نماینده تهران: جبهه مقاومت باید با قدرت به باند جنایتکار صهیونیست پاسخ بدهد

تربت حیدریه - ایرنا - نماینده مردم تهران و نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که ترور اسماعیل هنیه از سر یاس و استیصال بود گفت: جبهه مقاومت باید در برابر این اقدام باند جنایتکار صهیونیست با قدرت پاسخ بدهد و بدون پاسخ گذاشتن این جنایت موجب تکرار آن خواهد شد.

حجت الاسلام سید محمود نبویان شامگاه چهارشنبه در حاشیه یادواره شهدای طلبه و روحانی تربت حیدریه در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا افزود: چند نکته در خصوص شهادت اسماعیل هنیه وجود دارد و اولین نکته این است که بدانیم دشمن داریم و خیالمان راحت نباشد.

وی ادامه داد: این ترور تاییدی بر فرمایش مقام معظم رهبری است که فرمود اسراییل یک کشور نیست بلکه باند تروریست آدمکش جانی است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نکته دیگر این که جبهه مقاومت باید در برابر این باند جنایتکار با قدرت پاسخ بدهد و اگر پاسخ ندهد دوباره این ضربات را به ما وارد خواهد کرد.

نبویان افزود: علت این که ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب گفته است اسراییل باید از بین برود دلیلش همین است و اگر از بین نرود هیچ گاه منطقه روی آرامش را نخواهد دید و هر روز به هرجا لازم بداند حمله می کند.

وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) فرمود این غده سرطانی باید از بین برود که باید بسیار جدی در این خصوص اقدام کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان های بین المللی همچون حقوق بشر و شورای امنیت کجا هستند؟ این نشان می دهد این سازمان های بین المللی نه تنها برای دفاع از مظلوم تاسیس نشده اند بلکه برای دفاع از ظالم تشکیل شده اند لذا با اعتماد به آنها و التماس به این سازمان ها ملت ایران به حق خود نخواهد رسید و باید در دفاع از حقوق خود قدرتمند باشد و پاسخ قاطع به جنایات اسراییل بدهد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساعات ابتدایی صبح چهارشنبه ۱۰ مرداد ماه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند. علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

دولت جمهوری اسلامی ایران در پی شهادت رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با صدور اطلاعیه‌ای سه روز عزای عمومی اعلام کرد.

رهبر معظم انقلاب نیز با صدور پیامی به مناسبت شهادت رییس دفتر سیاسی حماس اعلام کردند: رژیم صهیونیستی جنایتکار و تروریست با این اقدام زمینه‌ مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت و خونخواهی او را که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید، وظیفه خود می‌دانیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha