۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۴
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85555210
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ترور شهید هنیه، اقدام غیرقابل پذیرش در جوامع بشری است

گنبدکاووس - ایرنا - رئیس مرکز اسلامی شعبه گنبدکاووس با محکوم کردن ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی، تصریح کرد: به شهادت رساندن فردی که به‌عنوان میهمان به یک کشور آمده، اقدامی ناشایست، مذموم و غیرقابل پذیرش در جوامع بشری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آخوند عبدالباسط قره‌باش روز پنجشنبه در دوره آموزشی و بصیرتی خدمت ویژه امامان جماعت مساجد اهل سنت گنبدکاووس باموضوع «آشنایی با جهان اسلام»، درحوزه علمیه «سراج الدین» روستای «پلی‌حاجی» این شهرستان، گفت: ترور میهمان‌های یک کشور توسط رژیم کودک‌کش و منحوس اسرائیل نه تنها در هیچ کجای جهان و در هیچ جامعه بشری مرسوم و پذیرفتنی نیست.

وی افزود: به نمایندگی از ملت ایران و مردم استان گلستان و گنبدکاووس این حرکت مذموم و ناشایست را شدیدا و قویا محکوم می‌کنیم.

ترور شهید هنیه، اقدام غیرقابل پذیرش در جوامع بشری است

آخوند قره باش اضافه کرد: از مسئولان جمهوری اسلامی بویژه نیروهای نظامی و امنیتی و از جوامع بین المللی میخواهیم که رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی و حامیان آن را در سریعترین زمان به سزای اعمالشان برسانند.

جانشین سابق فرمانده سپاه نینوا استان گلستان هم درحاشیه این دوره آموزشی به خبرنگاران گفت: ترور رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، حادثه‌ای غمبار برای جهان اسلام و جهبه مقاومت بود.

حسین کریمی اول افزود: دشمنان بدانند که با ترور شخصیت‌ها نمی‌توانند چراغ راه شهادت که اسلام و قرآن جلوی پای همه آزادگان جهان گذاشته است را خاموش کنند.

همچنین در بخشی از این دوره آموزشی که به همّت مرکز اسلامی استان گلستان درحال برگزاری است، بیانیه‌ای از سوی امامان جماعت مساجد اهل سنت گنبدکاووس در محکومیت اقدام تروریستی و به شهادت رساندن اسماعیل هنیه قرائت شد.

به گزارش ایرنا و مطابق اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی بامداد دیروز چهارشنبه ۱۰ مردادماه جاری در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha