۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۵۷
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 85555256
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانشگاهیان اصفهان ترور شهید اسماعیل هنیه را محکوم کردند

اصفهان- ایرنا- دانشگاه‌های مختلف استان اصفهان در پیام‌های جداگانه‌ای ترور شهید «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را محکوم کردند. 

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بیانیه‌ای در پی شهادت اسماعیل هنیه شخصیت برجسته جبهه مقاومت اسلامی، تاکید کرد: بی شک با شهادت ایشان راه مقاومت استوارتر و پرصلابت‌تر از گذشته ادامه خواهد یافت و خون پاک او، عزم و اراده مردمان آزاده جهان را در مقابله با استکبار و رژیم جعلی صهیونیستی بیش از پیش تقویت خواهد کرد.

دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان (خوراسگان) نیز در پیامی تصریح کرد: پرواز ملکوتی و جانسوز شهید اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی نشان داد که شهادت در حین خدمت و برای عقیده و ایمان قلبی، عالی‌ترین اجر و پاداشی الهی است که خدا برای سعادت و سربلندی آزادیخواهان در سراسر جهان مقرر کرده است.
در ادامه این پیام آمده است: جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان همسو و همصدا با سایر امت همیشه در صحنه و گوش به فرمان رهبر انقلاب، ضمن محکوم کردن این حرکت ضدانسانی که مصداق بارز تروریسم است، خونخواه این شهید آزادیخواه در راه آرمان آزادی ملت فلسطین و سایر شهدای جبهه حق بوده و رسیدگی عاجل به این حادثه و مشخص کردن آمران و عاملان این حرکت مذبوحانه و مجازات کلیه عوامل آن را از مراجع داخلی و سازمان‌های بین‌المللی و همه مدعیان حقوق بشر در سراسر جهان مطالبه می‌کند.

همچنین سرپرست دانشگاه پیام نور استان اصفهان در پیامی گفت: شهادت رییس دفتر سیاسی جنبش حماس، مجاهد بزرگ و نستوه، اسماعیل عبدالسلام هنیه را به ملت بزرگ و مقاوم فلسطین و همه مبارزان شجاع راه قدس تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

سید رضا میرمهدی افزود: ترور شهید اسماعیل هنیه نشان از خوی شیطانی و ناپاک سفاک‌ترین و منحوس‌ترین نقطه سیاه جهان معاصر رژیم صهیونیستی دارد؛ رژیمی که تنها یک مزیت و گزینه برای اقدام دارد و آن هم ترور است. ترور منطق این شجره خبیثه است و تفاوتی ندارد کودکی شیرخوار باشد یا فرماندهی نظامی یا رهبری سیاسی. در منطق او تنها کشتن و ریختن خون بی‌گناهان می‌تواند حیات ننگینش را تداوم بخشد، ولی اراده خداوند تخلف‌ناپذیر است و فرجام شیطان و شیطانیان، خواری و آتش سوزنده قهر الهی است.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چهارشنبه دهم مرداد جاری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha