شهادت «هنیه» مقاومت علیه دشمنان را متوقف نمی کند

بجنورد- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: شهادت «اسماعیل هنیه» مقاومت علیه دشمنان را متوقف نمی کند و راه این شهید بزرگوار با قوت ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جلیل محمدی روز پنجشنبه در نشست خبری اظهار کرد: اقدام بزدلانه رژیم صهیونیستی در شهادت شهید هنیه نه تنها خللی در جبهه مقاومت اسلامی ایجاد نخواهد کرد بلکه موجب ایستادگی بیشتر مسلمانان در برابر دشمنان خواهد شد.

وی افزود: دشمنان تصور می کنند با ریختن خون شهدا، جبهه مقاومت تضعیف می شود اما نهال دیگری می روید و این مسیر با قوت ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه ساختمان شورای هماهنگی خراسان‌شمالی در آستانه بهره برداری است، گفت: طرح نیمه تمام ساختمان اداری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان که با ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی رها شده بود اکنون تکمیل و در آستانه بهره برداری است.

وی ادامه داد: این ساختمان اداری با مساحت یکهزار و ۱۰۰ متر مربع و در سه طبقه است که در ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: برای احداث این ساختمان اداری ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه کلنگ احداث این ساختمان اداری سال ۹۰ بر زمین زده شد، یادآور شد: این طرح به دلیل رها شدگی در سال های اخیر روند فرسودگی را می پیمود که با همکاری استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی روند تکمیل آن آغاز شد.

افزایش ۲۲ درصدی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

وی با اشاره به افزایش حضور مردم خراسان شمالی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیان کرد: ۱۷۱ هزار و ۵۰۰ نفر از مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال ۱۴۰۲ شرکت کردند که ۲۲ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش را نشان می دهد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: شهرستان اسفراین با ۲۰۰ درصد رشد بیشترین میزان افزایش حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را داشته است.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: همچنین میزان حضور مردم مرکز استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن با ۱۰ درصد رشد به ۱۱۰ هزار نفر رسید.

برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی در ۵۶۵ منطقه

حجت الاسلام محمدی گفت: ۷۶۶ هزار نفر از مردم خراسان شمالی در یکسال اخیر در ۲۵ عنوان مراسم ملی و مذهبی شرکت کردند.

وی افزود: این مناسبت های ملی و مذهبی در ۵۶۵ منطقه شهری و روستایی استان برگزار شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره)، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دستگاه های پای کار در برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی بودند.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان و یک میلیون نفر جمعیت واقع در شمال شرق کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha