جدال اصفهانی های لیگ برتر فوتسال در بالا و پایین جدول

اصفهان - ایرنا - تیم های گیتی پسند و پالایش نفت اصفهان در شرایطی فردا (جمعه) در اصفهان و بندرعباس به مصاف فولاد هرمزگان و پالایش نفت بندرعباس خواهند رفت که گیتی پسند صدرنشین بدنبال تثبیت صدرنشینی و پالایش نفت بدنبال فرار از قعر جدول هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رقابت‌های روز پایانی هفته چهارم لیگ برتر فوتسال ۱۴۰۴-۱۴۰۳ باشگاه های کشور عصر فردا (جمعه) با حضور ۸ تیم در شهرهای اصفهان، ساوه، اراک و بندر عباس از ساعت ۱۶ پیگیری می‌شود و ۲ تیم اصفهانی پالایش نفت اصفهان و گیتی پسند به ترتیب در اصفهان و بندرعباس به مصاف فولاد هرمزگان و پالایش نفت بندرعباس خواهند رفت.

در هفته نخست، پالایش نفت و گیتی پسند به ترتیب در اصفهان و مشهد به مصاف تیم‌های شهرداری ساوه و فرش آرای مشهد رفتند و تیم پالایش نفت اصفهان با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب تیم شهرداری ساوه شد و لیگ برتر فوتسال را با شکست آغاز کرد.

گیتی پسند اصفهان نیز در هفته اول در یکی از مهمترین دیدارهای آن هفته، مهمان تیم فوتسال «فرش آرا» بود و موفق شد در سالن شهید بهشتی مشهد، پنج بر صفر میزبان مشهدی خود را شکست دهد.

در هفته دوم تیم پالایش نفت اصفهان که برای اولین بار در لیگ برتر حضور دارد، برای نخستین بار در خانه حریف در لیگ برتر مقابل تیم تهرانی سفیر گفتمان قرار گرفت و با نتیجه پنج بر ۲ شکست خورد.

جدال اصفهانی های لیگ برتر فوتسال در بالا و پایین جدول

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان نیز در مهم‌ترین و جذاب‌ترین جدال دومین هفته لیگ برتر فوتسال، در نخستین دیدار خانگی این تیم در اصفهان و در ورزشگاه «پیروزی» این شهر به دیدار میهمان خود «سن ایچ» ساوه رفت و توانست با نتیجه ۶ بر یک میهمان خود را با شکست بدرقه کند.

این دیدار که نخستین دیدار تیم اصفهانی در خانه و در چارچوب فصل جاری لیگ برتر فوتسال کشور بود با استقبال هواداران تیم اصفهانی همراه بود و از همان ابتدای بازی شاگردان سعید کشاورز بر توپ و میدان مسلط بودند و توانستند در نیمه نخست چهار گل و در نیمه دوم ۲ گل وارد دروازه «سن ایچ» ساوه کنند.

گیتی پسند هفته گذشته در سومین بازی خود در لیگ برتر توانست با نتیجه ۶ بر ۲ تیم هیات فوتبال قم را در قم شکست دهد و رتبه نخست خود در جدول را تثبیت کند.

هم اکنون گیتی پسند با ۹ امتیاز و تفاضل گل ۱۴ در صدر جدول رقابت‌ها قرار دارد و تیم مس سونگون با همین امتیاز و تفاضل گل ۹ در تعقیب این تیم است.

شاگردان محمد کشاورز با حفظ شاکله اصلی تیم خود از سال قبل و اضافه شدن چند بازیکن جدید به دنبال رقم زدن فصلی خوب و تکرار قهرمانی هستند.

جدال اصفهانی های لیگ برتر فوتسال در بالا و پایین جدول

امید پالایش نفت اصفهان به برد در خانه

پالایش نفت اصفهان دیگر نماینده استان عصر امروز در شرایطی مقابل تیم هم خانواده پالایش نفت بندر عباس صف آرایی خواهد کرد که در سه دیدار گذشته هیچ امتیازی به دست نیاورده و با تفاضل گل منفی ۶ و بدون امتیاز در قعر جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال قرار دارد.

این تیم جوان امیدوار است بتواند در دومین دیدار در خانه حریفان و چهارمین بازی در لیگ برتر، اولین امتیاز خود را دشت کند.

با وجود سه شکست پیاپی روند رو به رشد تیم «پالایش نفت اصفهان» محسوس است و این تیم پنجشنبه هفته پیش در سالن ورزشی «شهدای پالایشگاه» شهرک شهید محمد منتظری اصفهان به مصاف تیم فوتسال «کراپ» الوند رفت و با ارایه یک بازی نزدیک با نتیجه سه بر ۲ مغلوب مهمان خود شد و این در حالی است که دیدارهای قبلی را با نتایج ۲ بر صفر و پنج بر ۲ به حریفان واگذار کرده بودند.

هفته پیش جوانان تیم پالایش نفت اصفهان هرچند بازی را با شروع طوفانی آغاز کردند ولی با گذر زمان بازی به تعادل رسید و ۲ تیم با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به رختکن رفتند؛ در نیمه دوم نیز «کراپ» الوند با برتری نسبی توانست گل سوم را به ثمر برساند و ۲ امتیاز شیرین از اصفهان به ارمغان ببرد، حال باید به انتظار نشست که آیا فردا پالایش نفت اصفهان می تواند به اولین امتیاز در لیگ برتر برسد؟

جدال اصفهانی های لیگ برتر فوتسال در بالا و پایین جدول

به گزارش ایرنا، تیم فوتسال مردان گیتی پسند اصفهان پنج بار به مقام قهرمانی و هفت بار به مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران دست یافته‌ است.

این تیم در سال ۱۳۹۰ قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان آسیا شد.

هم اکنون گیتی پسند با ۹ امتیاز از ۳ بازی و تفاضل گل ۱۴ در صدر جدول لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور قرار دارد و تیم پالایش نفت اصفهان با صفر امتیاز و تفاضل منفی ۶ در قعر جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر قرار دارد.

جدال اصفهانی های لیگ برتر فوتسال در بالا و پایین جدول

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha