انتقام خون شهید «هنیه» حرف همه مردم ایران است؛ جبهه مقاومت صهیونیست‌ها را مجازات می‌کند

تهران- ایرنا- فعال سیاسی اصلاح‌طلب پیام رهبر انقلاب در پی شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس را آلامی برای مردم ایران و مقاومت دانست و گفت: پیام رهبر انقلاب این نوید را داد که مقاومت در سراسر منطقه، انتقام خون «اسماعیل هنیه» را خواهد گرفت. 

اسماعیل دوستی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا، با اشاره به ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران، گفت: حادثه بسیار ناگواری بود؛ همه شوکه شدیم. همه مردم ایران نگران شدند و تاسف خوردند؛ معتقدم که همه خواهان انتقام جدی هستند.

وی اضافه کرد: چند سالی است که رژیم تروریست، کودک‌کش، جنایتکار و وحشی صهیونیستی، نیروهای کلیدی ما را در حوزه هسته‌ای ترور کرد و این ترور هم ترور بسیار بزدلانه بود که طی آن یکی از رهبران بزرگ حماس را به شهادت رساندند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه پیام رهبر انقلاب دارای مواضع روشنی بود، تأکید کرد: این پیام به جهانیان فهماند ما همچنان اعتقاد داریم که این رژیم به جز ترور نمی‌تواند کار دیگری انجام دهد. تنها کاری که می‌تواند انجام دهد همین ترورهاست. این اقدام کار تمام کابینه رژیم صهیونیستی است که در رأس آن نتانیاهو قرار دارد.

دوستی پیام رهبر انقلاب را آلامی برای مردم ایران و مقاومت دانست و خاطرنشان کرد: پیام رهبری این نوید را داد که مقاومت در سراسر منطقه، انتقام این عزیز را خواهد گرفت.

وی همچنین یادآور شد: نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ما باید خیلی مراقب باشند؛ سال‌هاست که اسرائیل با نفوذ در ایران فعال شده و بسیار تاسف می‌خوریم که غفلت یا کوتاهی صورت می‌گیرد و چنین حوادثی رخ می‌دهد.

استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ما باید از شهادت شهید فخری‌زاده کشور را محکم می‌گرفتیم، افزود: نیروهای امنیتی ما باید با به صورت ویژه‌ به کنترل کشور نگاه می‌کردند و اجازه چنین حوادثی را نمی‌دادند.

دوستی تصریح کرد: نیروهای اطلاعاتی امنیتی ما باید تقویت شوند و بودجه بیشتری بگیرند تا بتوانند در مقابل تروریست‌ها مقاومت کنند و توان اطلاعاتی خود را بالا ببرند.

وی در پایان ضمن تسلیت به مقام معظم رهبری، کشورها و گروه‌های مقاومت در سراسر منطقه و مردم فلسطین و ایران، تأکید کرد: منتظر انتقام سخت خواهیم بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha