۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۴
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85555397
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع آسفالت معابر در بروجرد انجام شد 

بروجرد - ایرنا - رییس شورای شهر بروجرد گفت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع آسفالت معابر در سه سال فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی شهر بروجرد انجام شده است.

به گزارش ایرنا، محمد پاپی نژاد روز پنجشنبه در جلسه انتخابات هیات رییسه و روسای کمیسیون های شورای اسلامی شهر بروجرد، اظهار کرد: اقدامات موثری در راستای رفاه حال مردم و توسعه مبلمان شهری مانند بهسازی معابر و بوستانهای شهر، آسفالت منطقه جهان آباد و بلوار ارتش و سایر مناطق حاشیه ای شهر انجام شده است.
وی افزود: در جهان آباد تا پیش از فعالیت ششمین دوره شورای اسلامی شهر بروجرد هیچ اقدام عمرانی در صورت نگرفته بود.
رییس شورای شهر بروجرد اضافه کرد: شهرداری بروجرد در ابتدای فعالیت ششمین دوره شورای شهر بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بدهی داشت که حدود یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال آن مربوط به تامین اجتماعی بود و اکنون این دستگاه خدمات رسان شهری هیچ بدهی ندارد.
پاپی نژاد بیان کرد: در این دوره نه تنها هیچ ملکی فروخته نشد بلکه املاکی جدید هم برای شهرداری خریداری شده است.
وی ادامه داد: تالار مهرگان به وسعت سه هزار متر مربع با ۱۶۵ میلیارد ریال خریداری و سالانه بیش از ۳۰ میلیارد ریال برای شهرداری درآمدزایی دارد.
رییس شورای شهر بروجرد گفت: از سال ۸۵ که ساختمان شهرداری تخریب شده و اقدامی برای احداث آن نشده بود که در این دوره ساختمان دانشگاه آفرینش به مساحت ۶ هزار متر مربع خریداری و در حال تکمیل شدن است.
پاپی نژاد یادآور شد: در حوزه روشنایی و بهسازی بوستانهای شهر یک هزار و ۵۰۰ پروژکتور نصب، سه جاده سلامت احداث و یا در حال تکمیل شدن است.
وی بیان کرد: در این دوره از شورای اسلامی شهر بروجرد با وجود شهرداری توانمند و تلاش ها و پیگیری های شورا اقدامات موثری در مجموعه شهری انجام شده است.
به گزارش ایرنا، در آخرین سال از ششمین دوره شورای اسلامی شهر بروجرد محمد پاپی نژاد به عنوان رییس شورا، غلامعباس یاراحمدی نایب رییس و احسان دالوند به عنوان دبیر شورا انتخاب شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha