۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۶
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85555455
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مردم گیلان در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی تجمع کردند

رشت - ایرنا - مردم قدرشناس گیلان روز پنجشنبه با حضور در مصلی امام خمینی(ره) رشت جنایات رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده شهداء، آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان، اسدالله عباسی استاندار، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان و سایر مسئولان این استان برگزار و با شعارهای کوبنده جنایات رژیم صهیونیستی بویژه شهادت اسماعیل هنیه را محکوم کردند.

" مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا"، " ای رهرو شهیدان شهادت مبارک - هنیه قهرمان شهادت مبارک"، " هنیه شهید راه دین است - اسرائیل دشمن مسلمین است "، انتقام انتقام این حکم رهبر ماست - فرمان رهبر ما کلام آخر ماست"، " ای قاتل مهمان کش ننگ به نیرنگ تو - خون شهیدان ما می‌چکد از چنگ تو "، "اسرائیل آدمکش ما امت حسینیم - تا انتقام نگیریم آرام نمی‌نشینیم" از شعارهای مردم گیلان در این تجمع بود.

جنایتکاران جهان در قلب تل آویو حوادث سختی را مشاهده خواهند کرد

نماینده ولی فقیه در گیلان در این تجمع با محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی اظهار کرد: رهبران جنایتکار جهان با توجه به شهادت رساندن اسماعیل هنیه و پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی و بیانیه سپاه پاسداران، به طور حتم باید بدانند در قلب تل آویو حوادث سختی را شاهد خواهند بود.

آیت الله رسول فلاحتی افزود: رژیم جعلی صهیونیستی با این ترورها، روزگارش سیاه و تلخ‌تر می‌شود و همه معادلات نشان می‌دهد که حتی قبل از وعده رهبر معظم انقلاب اسلامی، این رژیم جعلی نابود خواهد شد و روزگارشان به زودی پایان خواهد یافت.

امام جمعه رشت ادامه داد: بیش از ۷۵ سال است که این غده سرطانی و چرکین در منطقه جغرافیایی اسلامی با رهبرانی جنایتکار و آدمکش شکل گرفته که در تاریح حیات رهبران آنان جز جنایت چیز دیگری دیده نمی‌شود.

وی افزود: البته در این مدت هدف اروپائیان و استکبار مشروعیت و استمراربخشی به ماهیت این رژیم جعلی بود؛ اما هم اینک به فکر اثبات موجودیت خود هستند زیرا با مقابله دنیای اسلام اعم از ایران، حزب الله لبنان، حماس، انصارالله یمن و حشدالشعبی مواجه شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان خاطرنشان کرد: حتی دولتمردان برخی از کشورهای غیراسلامی و همچنین مردم و ملتهای آزاده جهان برعلیه این رژیم غاصب هستند و جنایات اسرائیل را محکوم می‌کنند و به همین دلیل این رژیم جعلی نمی‌داند که چه کند.

آیت الله فلاحتی در ادامه گفت: به هر حال جبهه مقاومت بر اساس اهدافی که دارد، مبارزه خود را ادامه می‌دهد؛ شهادت مجاهدانی همچون "هنیه" ما را ناراحت می‌کند؛ لذا ملت مسلمان ایران و ملتهای آزاده منتظرند که انتقام سختی از سوی جبهه مقاومت انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha