شکست نساجی در دیدار تدارکاتی مقابل الخلود عربستان

ساری- ایرنا- تیم فوتبال نساجی مازندران دومین مسابقه تدارکاتی‌اش در اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل را مقابل تیمی از عربستان واگذار کرد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال نساجی مازندران که از سوم مرداد اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل را در کمپ کاراتپه ترکیه آغاز کرد، شامگاه چهارشنبه در دومین مسابقه تدارکاتی‌اش به مصاف تیم الخلود عربستان رفت و مقابل حریف خود با یک گل شکست خورد.

این مسابقه تا دقیاق پایانی بدون گل ادامه داشت، اما دروازه نساجی در دقیقه ۸۶ توسط جکسون مولکا بازیکن ۲۵ ساله و کنگویی الخلود عربستان باز شد و با همین نتیجه بازی پایان یافت.

تیم الخلود عربستان در دسته اول فوتبال این کشور بازی می‌کند و این روزها اردوی پیش‌فصل خود را در ترکیه برگزار می‌کند.

شاگردان ساکت الهامی هفتم مرداد نخستین دیدار تدارکاتی خود را مقابل تیم العربی عربستان برگزار کرده بودند که با ۲ گل صابر حردانی توانستند حریف خود را شکست دهند.

بنا به اظهارات مسئولان باشگاه نساجی، این تیم قرار است تا پایان اردوی آماده‌سازی در ترکیه یک مسابقه تدارکاتی دیگر نیز برگزار کند.

اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال نساجی مازندران در ترکیه تا ۱۵ مرداد ادامه دارد و پس از آن الهامی و بازیکنانش برای انجام تمرینات نهایی عازم تهران می‌شوند.

نخستین مسابقه تیم نساجی در فصل بیست‌وچهارم قرار است ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه ۲۶ مرداد برگزار شود. نساجی در این مسابقه میزبان است، اما هنوز مشخص نیست که نساجی امکان میزبانی در ورزشگاه شهید وطنی را دارد یا باید در ورزشگاه دیگری از رقبایش میزبانی کند.

نساجی مرداد پارسال و برای حضور در لیگ بیست‌وسوم نیز عازم ترکیه شده بود و سه دیدار تدارکاتی مقابل تیم‌هایی از عربستان برگزار کرد که نتیجه این بازی‌ها یک تساوی بدون گل مقابل الخلیج، پیروزی ۳ – ۱ مقابل القادسیه و شکست ۳ – ۱ مقابل الصفا بود. هدایت نساجی را در آن زمان سید مهدی رحمتی بر عهده داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha