۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۹
کد خبرنگار: 1239
کد خبر: 85555484
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه شادگان: ملت ایران از خون شهید هنیه نمی‌گذرد

آبادان - ایرنا - امام جمعه شادگان گفت: رژیم صهیونیستی بدانند ملت ایران و رزمندگان جبهه مقاومت از خون شهید هنیه نمی‌گذرند و مجازات پشیمان کننده‌ای در انتظار این رژیم جعلی خواهد بود.

حجت الاسلام عبدالرحمن منصوری پنجشنبه در آیین بزرگداشت شهید اسماعیل هنیه در مسجد امیر المومنین (ع) شادگان اظهار کرد: سران رژیم صهیونسیتی جنایتکار بدانند شهادت اسماعیل هنیه نه تنها جبهه مقاومت را تضعیف نخواهد کرد بلکه رزمندگان اسلام با وحدت و قدرت هر چه بیشتر برای تحقق آرمان والای خود حرکت می‌کنند.

وی افزود:دشمنان اسلام تصور می کنند با اقدامات وحشیانه خللی در مقاومت اسلامی ایجاد خواهند کرد اما به برکت خون پاک شهدا جریان مقاومت با صلابت‌تر از گذشته راه شهید هنیه را ادامه خواهند داد.

امام جمعه شادگان گفت: این ترور ناجوانمردانه و مذبوحانه بی‌شک عرصه نبرد با صهیونیست‌ها را وارد مرحله جدیدی خواهد کرد و نتیجه آن سرعت بخشیدن به زمان اضمحلال رژیم صهیونیستی خواهد شد.

حجت الاسلام منصوری با بیان اینکه ماهیت رژیم صهیونیستی برای همگان آشکار شده است، گفت: رژیم کودک کش صهیونسیتی با جنایت‌های وحشیانه خود ثابت کرده که به هیچ اصول انسانی پایبند نیست و برای رسیدن به اهداف پلیدش دست به هر کار غیر انسانی و وحشیانه می‌زند.

وی بیان کرد: به فرموده‌ مقام معظم رهبری، شهید هنیه میهمان جمهوری اسلامی بود و بدون شک ملت ایران از خون‌ میهمان خود نمی‌گذرد و پاسخ دندان شکنی به اسرائیل خواهد داد.

امام جمعه شادگان گفت: دشمنان بدانند که با ترور شخصیت‌ها نمی‌توانند چراغ راه شهادت که اسلام و قرآن جلوی پای همه آزادگان جهان گذاشته است را خاموش کنند.

به گزارش ایرنا و مطابق اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛ «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی بامداد دیروز چهارشنبه ۱۰ مردادماه جاری در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha