۱۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۲۲
کد خبرنگار: 3153
کد خبر: 85555502
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم مرکز آموزش تفنگداران منجیل قهرمان رقابتهای آمادگی رزمی نداجا شد

رشت - ایرنا - دومین دوره مسابقات آمادگی رزمی نداجا کشور با قهرمانی تیم مرکز آموزش تفنگداران منجیل در بندر انزلی به کار خود پایان داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت، در این دوره از رقابت‌ها دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر و منطقه چهارم دریایی بندرانزلی به ترتیب مقام های دوم و سوم تیمی را کسب کردند.

در آئین اختتامیه این مسابقات که با حضور معاون تربیت و آموزش، فرماندهان مناطق و پایگاه های نیروی دریایی ارتش مستقر در گیلان برگزار شد، معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی ارتش مهمترین شاخصه یک فرد نظامی را حفظ آمادگی جسمانی دانست افزود: ورزش علاوه بر سلامتی و تندرستی جسم، غذای روح انسان است و یک نظامی کادر و وظیفه باید از لحاظ جسمی و روحی هر لحظه آماده رزم باشد.

امیر دریادار دوم نصری با تاکید بر رعایت اخلاق در ورزش گفت: ورزشکار باید رعایت موازین اخلاقی و پهلوانی را در اولویت قرار دهد.

دومین دوره مسابقات آمادگی رزمی نداجا کشور با عنوان جام امید با حضور بیش از ۱۲۰ ورزشکار در رده‌های سنی زیر ۳۵ سال و بالای این سن حضور بصورت ترکیبی در رشته های دارت، پرچم، دومیدانی، حمل غریق و کشیدن قایق، با شعار «ما کسی را در رزم جا نمی‌گذاریم» به مدت سه روز در سواحل دریایی خزر برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha