۳۲ اثر عاشورایی در زرند به نمایش گذاشته شد

۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۵
کد خبر: 85555511
۳۲ اثر عاشورایی در زرند به نمایش گذاشته شد

کرمان - ایرنا - دبیر سوگواره هنر عاشورایی بیرق گفت: ۳۲ اثر برگزیده دوره های اول و دوم سوگواره هنر عاشورایی بیرق برای بازدید عموم علاقمندان در زرند به نمایش گذاشته شده و تا پایان ماه صفر (١۴ شهریور) ادامه دارد.

هدایت سلطانی زرندی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در این نمایشگاه عکس های منتخب اول، دوم، سوم و سه اثر شایسته تقدیر در بخش دوربین و عکس های منتخب اول، دوم، سوم و یک اثر شایسته تقدیر در بخش موبایل از دوره اول رویداد و عکس های منتخب اول، دوم، سوم و سه اثر شایسته تقدیر در بخش دوربین به همراه پنج اثر شایسته تقدیر در بخش موبایل در نمایشگاه حضور دارند.

وی بیان کرد: همچنین عکس منتخب دریافت جایزه ایثار و مقاومت و عکس منتخب دریافت جایزه مردمی نیز در نمایشگاه حضور دارد.

دبیر سوگواره هنر عاشورایی بیرق یادآور شد: این نمایشگاه در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرند برپا شده و علاقه مندان می توانند از شنبه تا چهارشنبه و از ساعت هفت صبح تا هفت شب بازدید کنند.

فراخوان سومین سوگواره هنر عاشورایی بیرق

وی با اشاره به برگزاری سومین سوگواره هنر عاشورایی بیرق از ابتدای ماه محرم افزود: علاقمندان برای شرکت در سومین سوگواره هنر عاشورایی بیرق تا شانزدهم شهریور مهلت دارند آثار خود را در سایت بارگزاری کنند.

سلطانی زرندی تاکید کرد: سومین سوگواره هنر عاشورایی بیرق در رشته عکس و در چهار بخش مستندنگاری، عکاسی مینیمال، ایثار و مقاومت و عکسهای موبایلی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه سومین سوگواره هنر عاشورایی بیرق به صورت استانی برپا می شود گفت: علاقمندان برای دریافت فراخوان و شرکت در سومین سوگواره هنر عاشورایی بیرق می توانند به سایت سوگواره به نشانی beyraghart.ir مراجعه کنند.

دبیر سوگواره هنر عاشورایی بیرق ادامه داد: تمامی عکاسان از سراسر استان کرمان امکان شرکت در این رویداد را دارند و امیدوارم این رویداد که با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی برپا می شود، به بهترین شکل رقم بخورد و شاهد استقبال خوب هنرمندان و عکاسان استان در آن باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha