شورای علمای شیعه افغانستان: خون شهید «هنیه» مُهر پایان اسرائیل است

تهران- ایرنا- در پی ترور و شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی حماس در محل اقامتش در تهران، شورای علمای شیعه افغانستان در پیامی تاکید کرد که خون این شهید مُهری بر پایان رژیم صهیونستی است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از خبرگزاری طلوع نیوز، شورای علمای شیعه افغانستان در پی شهادت‌ رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و یکی از رهبران بزرگ جهاد علیه رژیم غاصب صهیونیستی، پیام تسلیت صادر کرد.

این شورای با بیان اینکه ملت مظلوم و مجاهد فلسطین رهبری شایسته، مقاوم، باتجربه، فداکار و امت اسلامی به حق یکی از رهبران فرهیخته و فعال عصر حاضر خویش را از دست داد، افزود: رژیم غاصب، سفاک و کودک‌کش صهیونیستی با این اقدام بزدلانه و وقیحانه نشان داد که به هیچ یک از قوانین بین‌المللی پای بند نیست و با حمایت برخی از دولت‌های غربی به خصوص آمریکا به راحتی همه آن‌ها را زیر پا گذاشت و یک بار دیگر به همه جهانیان ماهیت سبعانه، وحشیانه و جنایت کارانه خود را آشکار ساخت.

علمای شیعه افغانستانی ادامه دادند:‌ بدون شک خون پاک شهید هنیه در امتداد شهدای بزرگ فلسطین از عزالدین قسام، شیخ احمد یاسین و فتحی شقاقی تا 40 هزار شهید غیر نظامی بی گناه ماه‌های اخیر غزه، مُهر پایانی است بر عمر رژیم منحوس و جنایتکار، اشغالگر و غاصب صهیونیستی که با یاری خداوند متعال رسوایی هرچه بیشتر و افول هر چه سریعتر حامیان آن به ویژه دولت آمریکا و پیروزی ملت مجاهد فلسطین را به دنبال خواهد داشت.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساعات ابتدایی صبح چهارشنبه ۱۰ مرداد ماه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند. علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha