مسابقات قهرمانان اسکواش دختران کشور در ارومیه با معرفی نفرات برتر پایان یافت

ارومیه- ایرنا- ربیس هیات اسکواش آذربایجان‌غربی گفت: مسابقات قهرمانان اسکواش دختران کشور در ارومیه با معرفی نفرات برتر در رده‌های سنی مختلف پایان یافت.

امیر حاتم زاده عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سالن خانه اسکواش آذربایجان‌غربی امروز شاهد فینال مسابقات سه رده سنی کمتر از ۱۵ سال، کمتر از ۱۷ سال و کمتر از ۱۹ سال بود.

وی افزود: در رده سنی کمتر از ۱۵ سال، باران روحانی از آذربایجان‌غربی در دیداری نزدیک سه بر ۲ شاینا امیری از تهران را شکست داد و قهرمان شد.

وی ادامه داد: در رده سنی کمتر از ۱۷ سال پرنیان نجفی از اصفهان با شکست باران محمودپور از تهران، قهرمان شد و در رده سنی کمتر از ۱۹ سال نارگل رمضان زاده از تهران نازنین تقی نژاد از یزد را شکست داده و عنوان قهرمانی را کسب کرد.

رییس هیات اسکواش آذربایحان‌غربی اضافه کرد: «آمنا اسفندیاری» از استان گیلان و «سانای اسدی» از آذربایجان‌شرقی در رده سنی کمتر از ۱۵، «عسل محمدی» از استان مرکزی و «آیلین بابایی» از استان یزد در رده سنی کمتر از ۱۷سال و «پارمین نکوپایان» از استان تهران و «شکیبا قلی پور» از استان مازندران در رده سنی کمتر از۱۹ عنوان‌های مشترک سوم را از آن خود کردند.

به گزارش ایرنا، مسابقات اسکواش قهرمانی دختران رده‌های سنی کشور با حضور ۹۸ بازیکن از ۲۰ استان در ارومیه برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha