انقلاب اسلامی فتح نرم دنیا را با گفتمان مقاومت رقم زد

بیرجند - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: اهتزار تصویر رهبر انقلاب اسلامی در قلب آمریکا توسط دانشجویان به معنای فتح الفتوح گفتمان مقاومت بوده و نفرت ملت‌ها از اسرائیل نشانه فتح نرم دنیا با این گفتمان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام حجت سالاری مکی عصر پنجشنبه در اجتماع محکومیت اقدام جنایتکارانه ترور شهید القدس «اسماعیل هنیه» که در قطعه ۲ گلزار شهدای بیرجند برگزار شد اظهار کرد: آنچه در عالم اتفاق می افتد منطبق بر روایت و فرموده ائمه و بزرگان دین است.

وی افزود: شرایط به گونه ای است که هر روز نگران اتفاق جدیدی در مورد جنایت هستیم که دنیای غرب ظلم دیگری بر سر مظلومی آوار نکند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بیان کرد: تجهیز و اندیشه ورزی در زمانی که هر فردی یک روش و سیره زندگی دارد ضروری است پس وقتی فتنه‌ها همچون پاره‌های شب هجوم می آورد باید به سراغ قرآن رفت و منطبق بر آن زندگی کرد.

وی یادآور شد: سوره محمد (ص) در قرآن کریم برای مواجهه با دنیای طاغوت و کفر اصل و قاعده کلی را توصیه کرده لذا امروز همه ما نسبت به این آیات باید دقت کنیم.

حجت الاسلام سالاری مکی با بیان اینکه امروز غرب به دنبال شرایط صلح است اما فرمانده محبوب جریان حماس را ترور می‌کند ادامه داد: برای مردم جهان سوال است که اینها تا کی باید خوی وحشی گری را به منصه ظهور گذاشته و زنان و کودکان بی گناه را به شهادت برسانند.

انقلاب اسلامی با گفتمان مقاومت فتح نرم را در دنیا رقم زده است

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی مطالعه «کتاب اندیشه مقاومت از منظر مقام معظم رهبری» را توصیه کرد و گفت: احساس ضعف موجب تشویق دشمن به حمله است لذا باید همواره موضع ما همچون عملیات "وعده صادق" مقاومت باشد.

وی با اشاره به اینکه روحیه اسرائیل خونخواری است افزود: اما مردم ایران امروز در تشییع جنازه شهید اسماعیل هنیه و محافظش نشان دادند که خوی ایرانی مهمان نوازی است.

حجت الاسلام سالاری مکی تاکید کرد: اکنون که مهمان در حریم کشور ما به شهادت رسیده و به آبروی ایران توهین و جسارت شده، باید تمرکز همه جریان‌ها بر مطالبه مجازات سخت باشد چون رهبر این وعده را داده اند.

وی گفت: این پاسخ همچون عملیات وعده صادق به موقع و کوبنده خواهد بود پس اکنون باید پای کار مقاومت بیاستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: همچون زمان طاغوت که مردم با دست خالی به میدان آمدند، امروز برکت خون شهدا در اندیشه جامعه رسوخ کرده که مدافعان حرم مشتاق اعزام به سوریه هستند و از سویی برای فتح قدس آماده اند.

وی یادآور شد: امروز مردم در همه صحنه‌ها پای کار هستند پس اگر انقلاب اسلامی و طوفان الاقصی، روحیه مقاومت و ظلم ستیزی را به دنیا عرضه کرده است از این ترورهای کور نمی‌ترسیم چون از عاشورا درس گرفته ایم.

حجت الاسلام سالاری مکی با تاکید بر لزوم رعایت حرمت کشور گفت: باید مجازات سخت اتفاق بیافتد چون عملیات وعده صادق نشان داد که دشمن در مقابل ملت ایران، خوار و زبون است.

مرثیه سرایی ابوالفضل نوفرستی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی از دیگر بخش‌های اجتماع محکومیت ترور شهید القدس اسماعیل هنیه بود.

شب گذشته نیز قشرهای مختلف مردم بیرجند با اجتماع در میدان مرکزی شهر ترور "اسماعیل هنیه" رئیس دفتر سیاسی حماس توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی بامداد چهارشنبه دهم مرداد در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

رهبر معظم انقلاب امروز در دانشگاه تهران بر پیکر شهید اسماعیل هنیه و محافظش نماز اقامه کردند و پیکر این شهدا تا میدان آزادی بر دستان مردم تهران، تشییع شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha