کارگری: کاروان اعزامی به پارالمپیک مهیای کسب نتیجه است

تهران - ایرنا - رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: کاروان اعزامی از کشور عزیزمان به پارالمپیک پاریس مهیای کسب نتیجه خوب هست.

به گزارش ایرنا، غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک با حضور در اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان در جریان آماده‌سازی ملی‌پوشان برای حضور در پاریس قرار گرفت.

هشتمین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی تیروکمان در راستای حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، از هفتم تا نوزدهم مرداد ماه در مجتمع امام خمینی (ره) در لواسان در حال برگزاری است.

سعید سلگی معاون ورزش قهرمانی و محمدحسن پاسوار مشاور رئیس کمیته ملی پارالمپیک در این مراسم، غفور کارگری را همراهی کردند.

کارگری امروز جمعه در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی پاراتیروکمان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روز گذشته ضمن بازدید از اردوی تیم ملی پاراتیروکمان، مصادف شده بود با تشییع پیکر پرچمدار مقاومت شهید اسماعیل هنیه و وظیفه خود می‌دانم که برای این حادثه دردناک، عرض تسلیت داشته باشم و امیدوارم که این شهادت باعث شود که رژیم کودک‌کش صهیونیستی به زودی زود بساطش از روی کره خاکی برچیده شود. به عنوان یک مسئول ورزشی به خانواده ایشان عرض تسلیت و آرزوی صبر و اجر الهی دارم.

وی در خصوص شرایط تیم‌های ملی اعزامی به پارالمپیک پاریس هم گفت: حدود ۲۰ روز به اعزام کاروان ورزشی کشورمان به بازی‌های پارالمپیک پاریس وقت نداریم و من دومین یا سومین سری از بازدیدها از اردوهای تیم ملی را انجام می‌دهم و الحمدالله تیم‌های ملی وضعیت خوبی دارند، دلیل این مدعا این هست که ما در اردوها حضور پیدا می‌کنیم و یکی از دستور کارهای ما این هست که میزان مشکلات تیم‌ها چقدر هست.

کارگری ادامه داد: در اردوی تیم ملی پاراتیروکمان دوستان مشکل خاصی ندارند و فقط در بحث تجهیزات مصرفی مشکلاتی دارند که آن هم برای هفته آینده حل می‌شود و تک تک تیم‌های ملی کشورمان را می‌توانم بگویم که در بهترین شرایط به سر می‌برند. برخی نکات و ملاحظات بعضا فنی، تغذیه‌ای و تجهیزاتی دارند که آنها را بنا به مورد، بخشی را که مدیریتی است ما حل می‌کنیم و بخش فنی را کادر فنی و در مجموع شرایط کاروان را خوب می‌بینم و کاروان اعزامی از کشور عزیزمان به پارالمپیک پاریس مهیای کسب نتیجه خوب هست.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در خصوص ارزیابی‌ها و پیش‌بینی‌ از کسب مدال از سوی نمایندگان کشورمان توضیح داد: ما نهایت سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم. پیش‌بینی اینکه چند تا مدال با چه رنگ‌هایی سخت هست، ولی عملکرد کاروان به یاری خداوند و ائمه معصومین و البته کار قشنگ و دغدغه‌مندانه‌ای که کادر فنی و اجرایی و کادر تخصصی در دپارتمان‌های علمی ما انجام می‌دهند، پیش‌بینی من این است که متوسط به بالا خواهد بود.

وی همچنین در خصوص پاداش‌ها نیز گفت: پاداش را حداقلش را به بچه‌ها گفتیم. ۲ هفته پیش با مسئولان سازمان برنامه و بودجه جلسه‌ای داشتیم، از آنها درخواست کردیم با توجه به تخصیص کمی که برای سال جاری داریم، قبل از بازی‌های پارالمپیک کل بودجه ما را تا آخر سال بدهند و اگر آن بودجه را به ما واگذار کنند، ما دستمان بازتر خواهد شد که بتوانیم، حداقل پاداشی را که در نظر گرفتیم را افزایش دهیم و فکر می‌کنم تا ۱۰ روز آینده مشخص شود.

کارگری در خصوص پاداش ۲۵ درصدی کمیته ملی پارالمپیک، گفت: ما علاوه بر پاداش، می‌خواهیم به ورزشکاران یک انگیزه مضاعف غیر از بحث فنی و ورزشی آنها بدهیم. ورزشکار دو تا رسالت دارد، رسالت اول را همه می‌بینند و همه هم انتظار دارند، ولی بخش دوم کمتر مطرح می‌شود. ورزشکار به عنوان قهرمان ملی، علاوه بر اینکه به عنوان قهرمان کشورش تلاش می‌کند، بهترین نتیجه ورزشی را کسب کند، به عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای باید سایر مسائل دیگر را هم مدنظر داشته باشد که ما از آن اخلاق حرفه‌ای تعبیر می‌کنیم که اعم است از ویژگی‌های فردی، رفتاری، اخلاقی و شخصیتش در تیم و پرهیز در ایجاد حاشیه و موارد دیگر که همه اینها را در غالب یک عملکرد در ورزشکاران بررسی می‌کنیم، اگر مثبت باشد تشویقش می‌کنیم که ۲۵ درصد علاوه بر پاداش در نظر گرفتیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha