۱۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۸
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85556046
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار هزار و ۳۰۰ معلول امسال جذب دستگاه های دولتی می شوند

بجنورد-ایرنا- رییس سازمان بهزیستی گفت: چهار هزار و ۳۰۰ نفر از افراد دارای معلولیت امسال در ۴۶ دستگاه دولتی استخدام خواهند شد.

علی محمد قادری روز جمعه در حاشیه میزخدمت پاسخگویی به مددجویان بجنورد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: افزون بر ۱۳ هزار نفر از افرادی که دارای دانشنامه کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری بودند امسال در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی شرکت کردند.

وی افزود: ۱۷ اردیبهشت ماه امسال برای اولین بار سه درصد قانون جذب استخدام افراد دارای معلولیت در دستگاه ها اجرا شد.

رییس سازمان بهزیستی ادامه داد: در طول ۱۲ سال گذشته تمام سهمیه ها در دولت سیزدهم با دستور رییس جمهور شهید بازیابی شد و برای نخستین بار آزمون اختصاصی افراد دارای معلولیت برگزار شد.

۱۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی در اخیار بهزیستی قرار گرفت

قادری در پاسخ به دغدغه مددجویان در بحث مسکن و اشتغال گفت: حدود ۱۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای پرداخت به مددجویان در اختیار سازمان بهزیستی قرار گرفت.

وی بیان کرد: اشتغال و مسکن ابعاد جدی توانمندسازی است، این جامعه در همه شئون همراه مددجویان بوده در سالی که گذشت سازمان با سخت کوشی همکاران رتبه اول تسهیلگری اشتغال و دریافت جایزه ملی شهید رجایی را از رییس جمهور شهید دریافت کرد.

رییس سازمان بهزیستی عنوان کرد: افرادی که قصد دارند از طریق درگاه های بخش خصوصی اشتغال ایجاد کنند، تسهیلات مشخصی در اختیار آنان قرار داده می شود.

به گزارش ایرنا، میز خدمت مددجویان زیرپوشش این نهاد امروز (جمعه) با حضور علی محمد قادری، رییس سازمان بهزیستی کشور در ۲ شهر بجنورد و شیروان برپا می شود.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha