رژیم صهیونیستی با ترور هنیه زمینه مجازات سخت خود را فراهم کرد

ساوه - ایرنا - امام جمعه ساوه گفت: رژیم صهیونیستی با ترور اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس، زمینه مجازات سخت خود را فراهم کرده است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان با اشاره به حادثه ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران اظهار کرد: بنا بر تاکیدات رهبر معظم انقلاب، اسرائیل خبیث زمینه مجازات سخت خود را فراهم کرده و این مجازات به سرانجام خواهد شد.

وی افزود؛ ندای آسمانی قرآن حکیم همواره از خیانت صهیونیست و جنایت اسرائیل سخن می گوید و آیه ۱۳ مائده هشداری است به جامعه بین الملل که اسرائیل درنده خویی رها شده است که هیچ عهدی را به رسمیت نمی شناسد.

حجت الاسلام رحیمی اضافه کرد: این حادثه یکی از ابعاد جنگ ترکیبی و بدون شک از جهت استیصال و ضعف دشمن است و ما نیز باید به صورت ترکیبی جواب این گستاخی را بدهیم.

وی ادامه داد : این اتفاق بعد از سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا شکل گرفت، معلوم است کاملاً با هماهنگی آمریکا و چراغ سبز او بوده است.

امام جمعه ساوه خاطر نشان کرد: وعده صادق نشان داد ما بعد از این پاسخ می دهیم و غافلگیر خواهیم کرد و اقدام ما این بار شدیدتر، وسیع تر، سریع تر و دقیق تر خواهد بود .

وی گفت: اگر این خون برای ما بود چه بسا عکس العملی به این صورت نشان نمی دادیم ولی چون خون میهمان ماست هم دقیق تر، هم هوشمندانه تر عمل خواهیم کرد.

رییس جمهور توصیه های رهبری را مد نظر قرار دهد

امام جمعه ساوه با اشاره به به هشت توصیه رهبر معظم انقلاب در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری اظهار کرد: استفاده از ظرفیت صاحبان فکر، ابتکار و تجربه، ورود مجاهدانه در میدان و اجتناب از کنترل از راه دور کارها و تعامل ارکان کشور و جدی گرفتن جلسات روسای سه قوه از جمله این تاکیدها است.

وی دیگر توصیه های رهبر معظم انقلاب در این مراسم را اولویت دادن به مسائل اقتصادی و بهبود معیشت مردم، ادامه پیدا نکردن دوقطبی سازی ها و دلخوری ها در مجادلات انتخاباتی، تکیه به توان داخلی و متوقف نکردن مسئله داخلی به یک موضوع خارجی، برخورد فعال و اثرگذاری در حوادث جهانی و منطقه ای و رعایت اولویت ها در ارتباطات خارجی اعلام کرد که باید مورد توجه رییس جمهور قرار بگیرد.

خبرنگاران باید راه روشن را به مردم نشان دهند

حجت الاسلام رحیمی به ۱۷ مرداد سالگرد شهادت خبرنگار انقلابی شهید صارمی اشاره کرد و یادآور شد: خبرنگار باید روشن آفرین راه باشد تا مردم بتوانند در پرتو انوار واژه های او راهی فردای بهتر شود.

وی افزود: خبرنگار ان باید بدون گرایش به حزب و جناح دنبال رو حق و صراط مستقیم باشد و جز با حق گویی و حقیقت گویی چیز دیگر نباشد.

امام جمعه ساوه خاطر نشان کرد: خبرنگاران باید دردهای جامعه را شناسایی کنند و به دنبال راههای درمان نیز باشند و به مسئولین امر راه را نشان دهند.

نمازگزاران ساوجی پس از اقامه نماز با تجمع در مصلی این شهرستان با سر دادن ندای الله اکبر و خامنه ای رهبر و شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، حادثه ترور اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس توسط رژیم صهیونیستی در حریم جمهوری اسلامی را محکوم کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha