امام جمعه دزفول: خونخواهی شهید هنیه قطعی است

دزفول - ایرنا - امام جمعه دزفول ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه تاکید کرد: جبهه مقاومت به طور قطع، انتقام خون این شهید عزیز را خواهد گرفت.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرامپور در خطبه‌های نمازجمعه این هفته دزفول در حسینیه ثارالله این شهر گفت: اسماعیل هنیه عمر خود را در راه خدمت به قدس عزیز و شریف و ملت فلسطین صرف کرد و خداوند پاداش این مجاهدت را با شهادت داد.

وی افزود: سفرهای متعدد اسماعیل هنیه به ایران اسلامی و دیدارهای پرتکرار با رهبر معظم انقلاب نشان از ولایتمداری این شهید عزیز است.

برای خونخواهی میهمان عزیزمان تردید نداریم

امام جمعه دزفول ادامه داد: خط مقاومت امروز به برکت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به کل جهان گسترش یافته است و امروز مردم دنیا مدافع فلسطین شده‌اند.

وی افزود: شهادت فرماندهان و رهبران مقاومت نه تنها موجب نجات رژیم صهیونیستی نخواهد شد بلکه این خون‌های پاک گریبان این رژیم جنایتکار و غاصب را خواهد گرفت.

حجت الاسلام بهرامپور با بیان اینکه رژیم صهیونیستی تمام خطوط قرمز را زیر پا گذاشته است گفت: به سران جنایتکار صهیونیستی و حامیان آنها اعلام می‌کنیم برای خونخواهی از میهمان عزیز خود، منافع آمریکا و اسراییل را در هر جای دنیا باشد به صلاح دید خودمان مورد حمله قرار خواهیم داد.

امام جمعه دزفول با بیان اینکه ملت بزرگ ایران سکوت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی را جایز نمی‌دادند اظهار کرد: شهادت فرماندهان و رهبران جبهه مقاومت به طور قطع نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را سرعت می‌بخشد.

امام جمعه دزفول: خونخواهی شهید هنیه قطعی است

وحدت ملی لازمه گره گشایی از مسایل اقتصادی است

وی توجه به معیشت و حل مشکلات اقتصادی را اولویت مردم دانست و ادامه داد: مطالبه جدی مردم از رییس جمهور حل مشکل اقتصادی است که با بهترین برنامه و کمترین آسیب‌ها مشکل معیشت مردم را حل کنند.

امام جمعه دزفول، همراهی و وحدت ملی را لازمه گره گشایی از مسایل اقتصادی دانست و افزود: بسیاری از مسایل کشور به مشکلات اقتصادی گره خورده است که حل آن می‌تواند گره گشای بسیاری از مسایل کنونی باشد.

وی با اشاره به برگزاری تنفیذ و تحلیف ریاست جمهور طی روزهای گذشته گفت: تنفیذ حکم ریاست جمهوری به معنای تفویض اختیارات رهبری به رییس جمهور منتخب در امور اجرایی کشور است.

امام جمعه دزفول افزود: مراسم تحلیف، تعهد رییس جمهور منتخب برای حرکت در مسیر آرمان‌های نظام و انقلاب است که همه برای موفقیت رییس جمهور باید به کمک دولت چهاردهم بیایند.

وی ادامه داد: انتظار از رییس جمهور دولت چهاردهم، عمل به شعارهای انتخاباتی و اجرای دقیق برنامه هفتم توسعه است.

حجت الاسلام بهرامپور افزود: تمام کارشناسان ارشد کشور برنامه هفتم توسعه را قابل تحقق و اجرایی دانسته اند که انتظار از مسوولان دولت چهاردهم تلاش برای تحقق این برنامه است.

وی همچنین ضمن تقدیر از زحمات فیصل مزرعه رییس دادگستری سابق دزفول و تبریک انتصاب مصطفی آباد به عنوان رییس جدید دادگستری این شهرستان گفت: دزفول مشکلات قضایی زیادی دارد که امیدوارم رییس جدید دادگستری دزفول این مشکلات را به بهترین نحو برطرف کنند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دکتر اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

در اطلاعیه سپاه تاکید شد: علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

رهبر معظم انقلاب نیز با صدور پیامی در پی شهادت «اسماعیل هنیه» تاکید کردند: رژیم صهیونیستی جنایتکار و تروریست با این اقدام زمینه‌ مجازات سختی را برای خود فراهم ساخت و خونخواهی او را که در حریم جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید، وظیفه خود می‌دانیم.

بر اساس اعلام روابط عمومی دفتر امام جمعه دزفول با توجه به آغاز تعمیرات در مصلای امام علی(ع) این شهر، نمازجمعه این شهر تا اطلاع ثانوی در حسینیه ثارالله دزفول اقامه می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha