۱۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۳
کد خبر: 85556127
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه کرمان: خون‌خواهی شهید هنیه وظیفه ما است

۱۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۳
کد خبر: 85556127
امام جمعه کرمان: خون‌خواهی شهید هنیه وظیفه ما است

کرمان - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان با اشاره به شهادت اسماعیل هنیه در ایران و ده‌ها نفر از خانواده و فرزندان این شهید در مسیر آزادی فلسطین گفت: خون‌خواهی از این شهید وظیفه ما است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمان افزود: رژیم غاصب صهیونیستی آنچنان در آینده نزدیک تنبیه خواهد شد تا به خود اجازه ندهد که در خاک ما و به میهمان ما هجمه کند.

وی با بیان اینکه پشت صحنه این ترورها آمریکای جنایتکار است اظهار کرد: آمریکا دست رژیم کوک کش اسراییل را باز گذاشته و با حق وتو خود، اجازه عمل متقابل به مجامع بین المللی نمی‌دهد و با سلاح های مرگباری این رژیم را تجهیز می کند.

امام جمعه کرمان تصریح کرد: دشمنان در جنایت، خون آشامی، قتل و غارت ثروت های ملت ها در تاریخ نمونه ندارند لذا امیدواریم که درس بزرگی با تنبیه این رژیم داده شود و در این خصوص جبهه مقاومت این کشور را تنبیه خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به ۱۸ مرداد، روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم عنوان کرد: دفاع از حرم، دفاع از مکتب حضرت زینب (س) است و شهدای این مسیر مانع تسلط دشمن بر حرم شدند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با تسلیت به مناسبت شهادت شهید اسماعیل هنیه به عنوان مجاهدی بزرگ گفت: گروه تبهکار و رژیم جعلی اسراییل حیات این شخصیت بزرگ را بر نتابید و این مجاهد بزرگ را که میهمان کشور ما بود به شهادت رساند.

وی ادامه داد: رژیمی جعلی و غاصب یک غده سرطانی را در جغرافیای جهان اسلام پدید آورده تا هر روز جهان اسلام را مورد آزار و اذیت قرار دهد و راه خروج از این وضعیت به فرموده امام راحل(ره) همان نابودی اسرائیل است.

ده‌ها خبرنگار جان خود را فدای مردم کردند

نماینده ولی فقیه در استان کرمان همچنین با تسلیت سالگرد شهادت شهید عباس بابایی، ورود کاروان اسرای کربلا به شام را یکی از غم‌انگیزترین مصائب عاشورا دانست و افزود: سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار در پیش است و رسالت خبرنگاری مهم و سرنوشت‌ساز است.

وی با اشاره به ۲ نوع خبرنگار در طول تاریخ تصریح کرد: یک گروه خبرنگارانی هستند که مخلص، مجاهد، وظیفه شناس، صادق و در خط انسانیت و ایمان حرکت کردند و از این گروه شهدایی تقدیم تاریخ اسلام شد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ادامه داد: حتی خبرنگاران غیرمسلمانی داریم که وقتی در راه راست قرار گرفتند، جان خود را در راه آرمان‌ها فدا کردند، ده‌ها خبرنگار نیز در کنار مردم غزه برای قضاوت صحیح مردم جان خویش را فدا کردند.

وی با اشاره به گروه دیگر خبرنگاران که واقعیات را تحریف می‌کنند ابراز داشت: این گروه دروغ، صحنه‌سازی و اخبار اشتباه را در دستور کار قرار می‌دهند اما در نهایت پیروزی با جبهه‌ای است که در طول تاریخ در جای درست ایستاده است.

مواضع رییس جمهور به بهترین وجه بیان شد

امام جمعه کرمان عنوان کرد: مواضع رییس جمهوری اسلامی با سخنان انقلابی و قابل تحسین در آیین تنفیذ و تحلیف به بهترین وجه بیان شد که از رییس جمهور دولت چهاردهم که با رای مردم انتخاب شده قدردانی می کنیم.

وی با بیان اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب حجت را بر همه تمام کرد افزود: رییس جمهوری فرزانه، دانشمند و صادق با نگاه انقلابی مسئولیت دولت چهاردهم را به عهده گرفته است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی یادآور شد: رییس جمهور همان گونه که در سخنانش اشاره داشت، با نگاه وفاق ملی و ارزشی، همکاران انقلابی، متعهد و کارآمد را به مجلس معرفی، با هماهنگی مجلس، دولت چهاردهم را قدرتمند و کارآمد کند و در این زمینه شاهد فعالیت جهادی در عرصه رفع مشکلات مردم باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha