شهادت سرداران جبهه مقاومت شکست اسرائیل را قطعی می کند

خرم آباد - ایرنا - امام جمعه موقت خرم آباد گفت: شهادت سرداران جبهه مقاومت، آزادی قدس و شکست اسرائیل غاصب را قطعی می کند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام بهروز شمسی فر در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم آباد با تبریک و تسلیت شهادت اسماعیل هنیه به ملت ایران و جبهه مقاومت بیان کرد: دشمن منحوس و اسرائیل غاصب باید بداند هر زمان که سرداری از محور مقاومت را به شهادت رسانده، محور مقاومت نه تنها تضعیف نشده بلکه سردار دیگری جای او را گرفته است بنابراین شکست قطعی برای اسرائیل محقق خواهد شد.

وی اظهار داشت: اسرائیل نشان داد که نه تنها به هیچ قانون بین المللی پایبند نیست بلکه به ارزش های انسانی نیز آشنایی ندارد همچنین حامیان اسرائیل غاصب بدانند که در این جنایت ها شریک هستند.

وی ادامه داد: هزاران انسان بی گناه، کودکان معصوم و زنان توسط این جنایتکاران به شهادت رسیدند و کنگره آمریکا با وقاحت از جنایتکاران جنگی استقبال می کند.

خطیب جمعه موقت خرم آباد اظهار داشت: این لکه ننگ بر دامان حامیان اسرائیل وجود دارد اما محور مقاومت این غده سرطانی را از روی زمین خواهد کند، وعده الهی محقق و انتقام این شهدا از این دشمنان پلید و کودک کش گرفته خواهد شد.

حجت‌الاسلام شمسی فر همچنین با اشاره به سالروز بمباران هیروشیما و کشته شدن ۱۶۰ هزار انسان توسط آمریکا که مدعی حقوق بشر است ادامه داد: غرب و استکبار از حقوق بشر می گویند اما در غزه این همه کودک و زن بی دفاع به شهادت می رسند که این حقوق بشر آمریکایی و غربی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قرار گرفتن در آستانه روز خبرنگار و ۱۷ مرداد بیان کرد: خبرنگاران متدین ایران اسلامی مقابل دروغ پردازی های دشمن، با انتشار حقایق و برملا کردن نقشه آنها به کشور و مردم خدمت می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha