۱۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۲
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85556130
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خلیج فارس تا دوشنبه مواج است

۱۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۲
کد خبر: 85556130
خلیج فارس تا دوشنبه مواج است

بوشهر-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می دهد از امروز تا اوایل روز دوشنبه، در برخی از ساعت‌ها با وزش بادهای شمالی، سواحل و فراساحل استان مواج پیش‌بینی می‌شود.

پیام مساعدی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: همچنین در این مدت احتمال نفوذ گردوغبار فرامنطقه‌ای و در مناطق مستعد استان و احتمال خیزش گردوخاک محلی دور از انتظار نخواهد بود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و طی ساعت‌هایی با وزش باد و در برخی نقاط با احتمال گردوخاک پیش بینی می‌‎شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد در این استان به طور غالب شمال غربی تا غربی با سرعت هشت تا ۳۲ گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت و روی دریا در برخی ساعات ۱۶ تا ۴۴ گاهی تا ۵۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در آب‌های استان بوشهر ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی تا ۱۸۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی گاهی ۱۲۰ تا ۲۱۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

ثبت دمای ۴۷درصدی و شرجی ۹۰درصدی در شهرهای استان بوشهر

دمای بوشهر در پایان هفته به ۵۰ درجه می‌رسد

گرمای هوا در استان بوشهر شدت می‌گیرد/ ثبت دمای ۴۸ درجه در استان

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۶:۰۵ ، جزر اول ساعت ۱۴:۱۵ ، مد دوم ساعت ۲۱:۱۰ و جزردوم ساعت ۲۳:۳۵ خواهد بود.

مساعدی عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرهای اهرم، برازجان و خورموج با ۴۶ درجه سانتیگراد بیشترین دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha