رژیم صهیونیستی منتظر خونخواهی «اسماعیل هنیه» باشد

اصفهان-ایرنا- خطیب جمعه اصفهان گفت: اسراییل در پی جنایت تروریستی اخیر منتظر خونخواهی جمهوری اسلامی در به شهادت رسیدن «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی حماس باشد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیدمجتبی میردامادی روز جمعه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان که در مصلی این شهر اقامه شد، ضمن محکومیت به شهادت رساندن شهید اسماعیل هنیه افزود: با توجه به اینکه این حادثه تلخ و سخت در حریم جمهوری اسلامی اتفاق افتاده است، جمهوری اسلامی خونخواهی این شهید را وظیفه‌ی خود می‌داند.

وی با اشاره به اینکه اسماعیل هنیه از شهید شدن در راه خدا و نجات بندگان خدا ترسی نداشت، ادامه داد: این شهید مجاهد در راه مبارزه با رژیم کودک کش اسراییل حدود ۶۰ نفر از خانواده‌اش را تقدیم راه قدس کرد و خود نیز در این مسیر به شهادت رسید.

امام جمعه موقت اصفهان تصریح کرد: ملت ایران در تشییع پیکر شهید هنیه سنگ تمام گذاشتند و رهبری در پیام خود اعلام کردند ایران خونخواه این شهید است.

وی گفت: این شهید راه مقاومت یک روز پیش از شهادت خود آرزوی پایان حیات رژیم صهیونیستی را داشت و خطاب به اسراییل گفته بود که خوشی‌ها و شادمانی شما دوامی ندارد و فردا باید به سوگ بنشینید.

میردامادی در ادامه صحبت‌های خود به مراسم تنفیذ ریاست جمهوری اشاره کرد و افزود: در این مراسم رهبر معظم انقلاب به دولت چهاردهم تاکیداتی در خصوص انتخاب افراد کابینه کردند و در این راستا رییس جمهور منتخب باید توصیه‌های رهبر انقلاب را جدی گرفته و به آن جامه عمل بپوشاند.

وی تاکید کرد: ملت ایران دیگر تحمل و طاقت انحراف برخی مسوولان کشور از خط اصلی انقلاب را ندارند.

امروز جمعه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه اصفهان پیکر مطهر سرگرد ارتش حسین سامی مقام از شهدای تازه تفحص شده پس از ۴۴ سال گمنامی از مصلی نماز جمعه به سمت چهار راه فرایبورگ بر روی دست نمازگزاران اصفهانی تشییع شد.

مراسم وداع با این شهید والامقام صبح شنبه ۱۳ مرداد در میدان صبحگاه مرکز توپ‌خانه شهید صیاد شیرازی با حضور نیروهای مسلح استان برگزار می‌شود.

همچنین مراسم استقبال از پیکر پاک شهید در محل تولد او نیز روز شنبه سیزدهم مردادماه ساعت ۱۷:۳۰ از محل پلیس‌راه(سه‌راهی مهرگرد) آغاز می‌شود.

پیکر این شهید روز یکشنبه ۱۴ مرداد از ساعت ۷:۳۰ از مقابل بنیاد شهید سمیرم به سمت گلزار مطهر شهدای این شهر تشییع و خاک‌سپاری خواهد شد.

«شهید حسین سامی مقام» یکی از اسطوره‌های مبارزه با دشمنان ایران اسلامی است که پیکر مطهرش بعد از ۴۴ سال تفحص و از روی کارت شناسایی جای مانده، شناسایی شد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha