۱۲ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۴
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85556170
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه کاشان: رژیم صهیونیستی شدیدتر از گذشته تنبیه می‌شود

کاشان _ ایرنا _ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: رژیم غاصب صهیونیستی با ترور شهید هنیه جنایت بزرگی را مرتکب شد و اینبار شدیدتر از قبل تنبیه می‌شود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کاشان که در مصلای بقیه‌الله‌الاعظم (عج) این شهر اقامه شد افزود: در جنایت اخیر به تصریح رهبر معظم انقلاب اسلامی رژیم غاصب صهیونیستی خطوط قرمز زیادی را رد کرد و مجازات این دفعه او با وعده صادق متفاوت است و تودهنی محکم‌تری به این رژیم زده می شود.

وی اظهار کرد: گاهی در فضای مجازی به نهادهای امنیتی ما از جمله وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران و پلیس ما خرده گرفته می‌شود و این کار اشتباهی است چرا که توطئه فراوان است.

امام جمعه کاشان بیان کرد: سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد که ما هیچ اقدام اسراییل را بی پاسخ نگذاشته ایم، در امنیتی ترین منطقه اسراییل عملیاتی انجام دادیم که خود رژیم صهیونیستی اقرار کرد که این عملیات با ۳۰۰ جنگنده برابری می کند.

وی افزود: اطلاعات بخش عظیمی از قدرت دریایی اسرائیل ازجمله زیردریایی دلفین اسرائیل به ما منتقل شده و اگر شهدای هسته‌ای ما شهید شدند، اما پدر موشکی اسرائیل در هتل امنیتی آنها به درک واصل شد.

امام جمعه کاشان بیان کرد: شهادت فواد شکر از مناسب های هفته است، سیدحسن نصرالله فرمود وقتی صرب ها در اروپا به مسلمانان بوسنی حمله کردند، این شهید بزرگوار و تعدادی دیگر از نخبگان حزب الله به بوسنی رفته و گارد ریاست جمهوری بوسنی را آموزش دادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی گفت: تحلیف و تنفیذ رییس جمهور هفته گذشته انجام شد، رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم تنفیذ مردمی بودن، فرزانگی، صداقت و دانشمند بودن را از ویژگی‌های دکتر پزشکیان اعلام کردند، مطالبه ما از رییس جمهور این است که شاخص هایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی بیان کردند را مدنظر قرار دهند.

وی افزود: معظم له در آن دیدار فرمودند در هنگام تشکیل کابینه افراد صادق، متدین، متشرع، معتقد به نظام و امیدوار به آینده، بدون سابقه سو، پاک دست و کارآمد انتخاب شوند.

وی اظهار کرد: در دیداری که با رهبر معظم انقلاب اسلامی داشتیم، ایشان فرمودند که تضعیف دولت آقای پزشکیان حرام است و همه آحاد مردم باید بدانند تضعیف دولت حرام است و همه باید تلاش کنیم کشور ارتقا یابد.

وی تصریح کرد: در دیداری که با مسوول ستاد انتخاباتی رییس جمهور در کاشان داشتیم اعلام کردیم که نماینده ولی فقیه هیچ وقت در عزل و نصب مدیران دخالت نمی‌کند و روش بنده در گذشته هم همین بوده است اما توصیه بنده به مسوول ستاد رییس جمهور این بود که اگر در بین مدیران کنونی مدیری متخصص، کاربلد، متعهد و مومن وجود دارد و جهادی عمل می‌کند، تغییر نکند.

امام جمعه کاشان بیان کرد: روز خبرنگار هم از مناسبت‌های هفته آینده است، به تعبیر مرحوم آیت‌الله اراکی شغل خبرنگاری شغل انبیا است چرا که انبیا خبر را از خدای متعال دریافت کرده و با حفظ امانت به مردم می رساند و خبرنگار امین هم این ویژگی‌ها را دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در بخش دیگری از سخنانش گفت: مصرف برق در تابستان امسال به شدت بالا رفته و مسوول ادارات باید تلاش کنند در مصرف برق اداره اسراف نشود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha