امام جمعه کرمانشاه: ترور اسماعیل هنیه زمینه‌ساز نابودی رژیم صهیونیستی است

کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با یادآوری اینکه شهادت هنر مردان خداست گفت: رژیم صهیونیستی با ترور اسماعیل هنیه و شهید فواد زمینه را برای نابودی خود فراهم کرد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری در خطبه های نماز جمعه امروز کرمانشاه افزود: شرایط رژیم صهیونیستی مانند کسی است که در حال غرق شدن؛ برای جلوگیری از این اتفاق دست به هر کاری می‌زند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی یک باند تروریست و جنایتکار است، ادامه داد: این رژیم تمام قوانین، اصول انسانی و عرف را زیر پا گذاشته و ترور را علنی انجام می‌دهد.

خطیب جمعه کرمانشاه گفت: رژیم صهیونیستی این هفته ۲ فرمانده عزیز جبهه مقاومت شهید فواد از فرماندهان حزب الله در بیروت و شهید هنیه که امام جمعه غزه بود را با شقاوت تمام به شهادت رساند.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری ادامه داد: رژیم غاصب اسماعیل هنیه را در خانه ما تهران بزدلانه از طریق شبکه های جاسوسی بین المللی ردیابی و به شهادت رساند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: این ۲ شهید بارها مورد تهدید و ترور قرار گرفته بود اما دشمن موفق نشد هرچند که مجاهدان فلسطین سال ها جان خود را برای حفاظت از دین و مردم در کف گرفته بودند و آماده شهادت بودند.

وی با بیان اینکه اسماعیل هنیه در زیارت شهید سلیمانی فرا رسیدن وعده دیدار را بشارت داده بود، بیان کرد: به شهدا زمان شهادت الهام می‌شود؛ مانند حاج قاسم که قبل از شهادت در عراق بر روی کاغذی نوشته بود خدایا مرا پاکیزه بپذیر و سپس شهید شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری گفت: غالب شهدا آرزو کردند که سن شان به ۶۳ سال نرسد مانند شهید فواد قبل از شهادت گفته بود در ۶۳ سالگی که سن شهادت حضرت علی (ع) است به شهادت می رسم.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه شهدا به بالاترین درجه نزد خدا رسیده اند افزود: دشمن خیال می‌کند با به شهادت رساندن فرمانده جبهه مقاومت ، حق تضعیف می‌شود، این در حالیست که جای آن فرمانده را فرمانده ی دیگری پر می‌کند ضمن اینکه منشأ بیداری و حرکت بیشتر می‌شود.

وی انتقام و خون خواهی از رژیم صهیونیستی را امری حتمی عنوان کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha