امام جمعه جیرفت: رژیم صهیونیستی نمی‌تواند با ترور شکست‌های خود را جبران کند

جیرفت- ایرنا- امام جمعه جیرفت گفت: ترورهای رژیم صهیونیستی از روی ضعف و شکست است اما این رژیم بداند که با این اقدامات نمی تواند شکست های خود را جبران کند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام میثم تارم در خطبه های این هفته نماز جمعه جیرفت افزود: رژیم صهیونیستی به دلیل شکستی که در این ۱۰ ماه از جبهه مقاومت تحمل کرده است ناچار به این ترورها شده است.

وی ادامه داد: می خواستند در مدت کوتاهی به اهداف خود برسند اما بعد از ۱۰ ماه در باتلاق گیر کرده اند و هرچه که ویران کردند، زن و کودک را کشتند و مدارس و اردوگاه ها را مورد هجمه قرار دادند دستاوردی نداشتند.

وی یادآور شد: شهید اسماعیل هنیه مهمان ما بود و با دعوت کشورمان به ایران آماده بود اما ناجوانمردانه و مذبوحانه توسط اسرائیل خبیث نسل کش و کودک کش به شهادت نایل آمد.


امام جمعه جیرفت اضافه کرد: قواعد بین المللی این حق را به ما و جبهه مقاومت می دهد که پاسخ دندان شکن به رژیم صهیونیستی بدهیم.

وی شهید هنیه را اسطوره صبر، مقاومت، ایمان و بصیرت دانست و گفت: او مجاهدی بزرگ بود و فقدان چنین شخصیت هایی سخت است اما او به آرزوی خودش رسید.

حجت الاسلام تارم بیان کرد:‌ شهادت این شهید تاثیرات بیشتری از حیاتش خواهد داشت و برای دشمن صهیونیستی و آمریکا هزینه دارد.

وی با اشاره به اینکه دشمن اصلی ما آمریکا است و اسرائیل هم فرزند نامشروع آن است گفت: این ترور دستاوردی نظامی برای این رژیم و آمریکا ندارد و مطمئنا بدون مشورت و چراغ سبز آمریکا صورت نگرفته است.

امام جمعه جیرفت یادآور شد: چون این جنایت در خاک ما رخ داده است و شهید هنیه مهمان ما بوده است برای ما حق خون‌خواهی و انتقام را باقی گذاشته است.

وی ادامه داد: انتقام تک بعدی نیست بلکه همه جانبه و با مشارکت همه جبهه مقاومت وعده صادق دوم محقق خواهد شد.
حجت الاسلام تارم افزود: رژیم جعلی بداند هرگونه نگاه چپ به جمهوری اسلامی با انتقام شدید گسترده ترکیبی و فراموش ناشدنی مواجه خواهد شد.

وی تاکید کرد: بعد از این انتقام همه جانبه، گسترده، ویرانگر و ترکیبی است و باید بدانند نظام جمهوری اسلامی با توان و قدرت و پشتیبانی مردمی وعده صادق دوم را محقق خواهد ساخت.

امام جمعه جیرفت در بخش دیگری از خطبه با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بر تعامل ارکان نظام تاکید کردند بیان کرد: امیدواریم دولت در حل مشکلات اقتصادی، افزایش ارزش پول ملی و در رونق کسب و کار موفق باشد و مردم نتایج آن را بر سر سفره خود ببینند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha