میزان خدمات‌رسانی هلال احمر به زائران اربعین ۸۰ درصد افزایش یافت

اهواز- ایرنا- نماینده عالی رئیس جمهور در طرح ملی اربعین حسینی گفت: جمعیت هلال احمر، میزان خدمات‌رسانی خود به زائران حسینی را نسبت به سال گذشته ۸۰ درصد افزایش داده است.

به گزارش ایرنا، سعید اوحدی روز جمعه در حاشیه بازدید از مرز چذابه و نحوه آماده‌سازی مسیر پیاده‌روی زائران اربعین حسینی بیان کرد: با همت ستاد مرکزی اربعین و پشتیبانی که در دولت‌های مختلف از این ستاد شد، زیرساخت‌هایی خوبی در مرزهای استان برای برگزاری آیین پیاده‌روی اربعین حسینی ایجاد شده است.

وی گفت: با توجه به اهمیت و نقش موثر جمعیت هلال احمر در خدمت‌رسانی کیفی به زائران، کارهای خلاقانه‌ای انجام شده است.

اوحدی افزود: طرح‌های مختلف از جمله «پزشک دوار»(پزشک سیار) بین عمودها و ایجاد کانکس‌هایی با امکانات پیشرفته و برپایی «تونل سرد» از جمله طرح‌های کارآمد در مسیر حرکت زائران اباعبدالله است.

هلال احمر  خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی را ۸۰ درصد رشد داده است

نماینده عالی رئیس جمهور در طرح ملی اربعین حسینی ادامه داد: جمعیت هلال احمر با همکاری کمیته آموزشی ستاد اربعین بسته‌های آموزشی تهیه کرده است تا آموزش‌هایی در امر سلامت زائران برای جلوگیری از گرمازدگی ارائه دهد.

اوحدی گفت: از دستگاه‌های مربوطه خواهان ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم هستیم و از زائران درخواست می‌شود برای جلوگیری از گرمازدگی، مراقب‌های لازم را مدنظر قرار دهند.

به گزارش ایرنا، سعید اوحدی نماینده عالی رئیس جمهور امروز جمعه به‌منظور بازدید از ۲ قرارگاه مرزی شلمچه و چذابه و ارزیابی تدارکات لازم برای پشتیبانی امدادی راهپیمایی بزرگ اربعین وارد استان شد.

خوزستان از سال ۹۰ میزبان هزاران زائر اربعین حسینی برای عزیمت به عتبات عالیات است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha