فیلم| رهاورد سفر معاون وزیر صمت به شهرستان عجب‌شیر

مراغه- ایرنا- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران روز جمعه از شهرک صنعتی عجب‌شیر و ۲ واحد تولیدی این شهرستان بازدید کرد و با بررسی برخی از مشکلات، اختصاص یک دستگاه خودرو آتش‌نشانی به این شهرک را نیز وعده داد.

به گزارش ایرنا، فرشاد مقیمی روز جمعه و در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اختصاص این خودرو آتش‌نشانی عامل ارتقای ایمنی در اطفای حریق احتمالی است و در بازدید امروز به‌عنوان یکی از نیازهای شهرک صنعتی عجب‌شیر مطرح شد.

وی با پیگیری برخی از مشکلات اداری سرمایه‌گذاران و واحدهای تولید این شهرستان در این بازدید، برای تلاش جهت رفع آنها قول مساعد داد.

مقیمی به یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان عجب‌شیر که در زمینه ریخته‌گری قطعات فعالیت دارد، اشاره و بیان کرد: این واحد به‌منظور افزایش ارزش افزوده و تکمیل فرآیند تولید به تسهیلات بانکی برای راه‌اندازی فاز توسعه نیاز دارد که برای تامین آن کمک می‌کنیم.

وی اضافه کرد: همچنین واردات ماشین‌آلات این شرکت از خروج سالانه ۱۰ میلیون دلار ارز از کشور جلوگیری می‌کند و بر همین اساس تامین ارز این واحد فناور در چند روز آینده پیگیری می‌شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: این شرکت از اکنون باید هزینه مورد نیاز را تامین کند تا ماشین‌آلات مذکور از آلمان به کشورمان منتقل شود.

مقیمی همچنین درباره پیگیری برخی از مشکلات تولیدکنندگان عجب‌شیر تاکید کرد: وظیفه داریم این قبیل موضوع‌ها را در اسرع وقت پیگیری کنیم و حل مشکلات اداری ۲ نفر را نیز به‌صورت تلفنی دنبال کردیم.

فیلم| رهاورد سفر معاون وزیر صمت به شهرستان عجب‌شیر
بازدید «مقیمی» از یک شرکت تولیدی در عجب‌شیر

مقیمی با اشاره به پیگیری نماینده مردم مراغه و عجب‌شیر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امید است این پیگیری‌ها در زمینه توسعه اقتصادی شهرستان‌ها موثر باشد.

جعفر قادری هروان فرماندار عجب‌شیر نیز در این بازدید بخشی از مشکلات شهرک صنعتی عجب‌شیر مانند نداشتن راه دسترسی اختصاصی، تامین برق مورد نیاز واحدهای جدید و دفع پساب واحدهای تولیدی را با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در میان گذاشت.

فرشاد مقیمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران صبح امروز وارد مراغه شد و با حضور بر سر مزار شهید مالک رحمتی با شهدای خدمت تجدید میثاق کرد.

وی از شهرک صنعتی مراغه و برخی از واحدهای تولیدی این شهرستان و منطقه صنعتی علمدار نیز بازدید کرد.

مقیمی در جلسه‌ای در فرمانداری مراغه با برخی از فعالان اقتصادی و مسئولان مراغه و عجب‌شیر گفت و گو و برای برخی از مسائل مرتبط با اقتصاد مراغه از جمله برندسازی خشکبار پیشنهادهایی ارایه کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha