۱۲ مرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۵۵
کد خبر: 85556384
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حادثه رانندگی در دامغان سه کشته و پنج مصدوم برجا گذاشت

سمنان- ایرنا- رییس اورژانس پیش‌ بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: تصادف ۲ دستگاه خودروی تویوتا و پراید در شمال شهرستان دامغان عصر امروز (جمعه) سه کشته و پنج مصدوم بر جا گذاشت.

پژمان قرائیان شامگاه جمعه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تصادف رخ به رخ پراید با تویوتا در جاده کلاته رودبار به سمت چشمه علی دامغان ساعت ۱۸:۴۰ امروز به مرکز فوریت‌های پزشکی سمنان گزارش شد.

وی اضافه کرد: سه نفر از سرنشینان پراید شامل دختر سه‌ ساله، مرد ۴۶ ساله و زن ۴۰ ساله در این حادثه جان باختند.
قرائیان ادامه داد: چهار مصدوم تصادف که از سرنشینان ۲ خودرو بودند توسط عوامل اورژانس و یک مصدوم توسط هلال‌احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

حادثه رانندگی در دامغان سه کشته و پنج مصدوم برجا گذاشت

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تاکید کرد: انتظار می‌رود رعایت نکات ایمنی به‌منظور پیشگیری از تصادفات همواره مورد توجه رانندگان و سرنشینان خودرو باشد.

سرهنگ موسی بزرگی رییس پلیس راه استان سمنان نیز علت این حادثه را تجاوز به چپ پراید ناشی از نقص فنی این خودرو اعلام کرد.
به گزارش ایرنا، بر اساس آمار موجود ۶۰ درصد علت تصادفات در جاده‌های اصلی استان سمنان مربوط به خواب آلودگی و خستگی رانندگان و ۴۰ درصد به‌دلیل عوامل دیگر از جمله کیفیت خودروها، سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ خودروهاست.
محورهای سمنان- دامغان، شاهرود- میامی، دامغان- جندق، شاهرود- دامغان و روستایی گرمسار، بیشترین تصادفات را در ماه‌های اخیر در این استان داشتند.

استان سمنان بیش از هشت هزار و ۶۱۲ کیلومتر بزرگراه، آزادراه و جاده اصلی و فرعی و راه روستایی دارد؛ بیش از ۶۰۰ کیلومتر از مسیر بیش از ۹۰۰ کیلومتری محور تهران- مشهد از استان سمنان عبور می‌کند که یکی از محورهای پرترافیک کشور به شمار می‌آید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha