برگزاری رویداد «همیاران اجتماعی» در تهران

تهران بزرگ - ایرنا - مدیرکل امور اجتماعی فرهنگی استانداری تهران از برگزاری رویداد «همیاران اجتماعی» در حوزه کاهش خودکشی در تهران خبر داد و گفت: ۲۰۰ کنش‌گر در این رویداد حضور داشتند.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، مرتضی خدمتکار آرانی عصر جمعه اظهار کرد: ماموریت سازمانی دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری راهبری، مدیریت و پیگیری مسایل و برنامه‌های حوزه اجتماعی فرهنگی است.

وی افزود: به طور مشخص‌تر ۲ حوزه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی با ارجحیت پیشگیری و توسعه مشارکت‌های اجتماعی و توسعه کمی کیفی سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های مردمی در سطح استان است از جمله مسوولیت‌ها است.

خدمتکار آرانی با اشاره به ماموریت‌های حوزه اجتماعی و برگزاری رویداد «همیاران اجتماعی» در شهر تهران یادآور شد: هدف از برگزاری رویداد «همیاران اجتماعی» کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی است و این رویداد با موضوع کنترل و کاهش خودکشی برگزار شد.

برگزاری رویداد «همیاران اجتماعی» در تهران


وی اضافه کرد: رویداد «همیاران اجتماعی» روز جمعه با حضور اساتید برجسته در مجتمع فرهنگی آموزشی مروارید واقع در میدان فاطمی برگزار شد، ۲۰۰ نفر از کنشگران استان تهران حضور یافته و در آموزش هشت ساعته موضوعات حول محور این آسیب اجتماعی را فرا گرفتند.

وی ادامه داد: پس از اتمام این دوره، کنشگران در یک شبکه‌ای که از نظر محتوایی و برنامه‌ای مورد حمایت است، می‌توانند در سطح استان کنش‌گری و مداخله موثری در موضوع آسیب‌های اجتماعی داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha