۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۲۸
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85556477
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گاز ۲ شهرستان خراسان شمالی روز یکشنبه قطع می‌شود

بجنورد-ایرنا- مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: جریان گاز ۲ شهرستان گرمه و جاجرم برای انجام عملیات اتصال خط انتقال گاز در روز یکشنبه(چهاردهم مردادماه) هفته جاری به مدت یک روز قطع می شود.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی شرکت گاز خراسان شمالی محمود هاشمی روز شنبه اظهار کرد: جریان گاز شهر های جاجرم، گرمه، ایور، درق و روستاهای محدوده این شهرها با توجه به انجام عملیات اتصال خط انتقال گاز در روز یکشنبه هفته جاری ساعات اولیه بامداد تا ۱۶ بعدازظهر قطع خواهد بود.

وی تصریح کرد: پس از پایان عملیات اتصال خطوط انتقال گاز، جریان گاز تمامی مشترکان توسط مامورین اداره گاز به صورت حضوری وصل خواهد شد و مردم در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

شهرستان جاجرم در جنوب غربی استان خراسان شمالی با مساحت سه هزار و ۶۵۴ کیلومتر دارای سه شهر جاجرم، سنخواست و شوقان، سه بخش، پنج دهستان و ۵۵ آبادی است.

جمعیت شهری تحت پوشش گاز در خراسان شمالی به ۱۰۰ درصد و جمعیت روستایی به ۹۹.۸ درصد افزایش یافته که در هر ۲ فاکتور بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد و در حال حاضر ۲۵ شهر، ۷۶۴ روستا و یکهزار و ۶۹ واحد صنعتی در استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

خراسان شمالی یک میلیون نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آن در روستاها سکونت دارند.

سهم گاز در سبد انرژی خراسان شمالی ۷۴ درصد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha