کوله‌پشتی و عروسک، هدیه کودکان گنبدی به زائران اربعین

گنبدکاووس- ایرنا- کودکان عضو کانون پرورش فکری گنبدکاووس با همراهی مادران خود به عشق امام حسین(ع) و شهدای دشت کربلا، کوله‌ پشتی‌های پارچه‌ای را برای استفاده همسالان خود در مسیر تشرف به عتبات عالیات و پیاده‌روی اربعین دوختند و علاوه بر آن، عروسک‌های خود را هم به کودکان اهدا کردند.

به گزارش ایرنا، کودکان پرورش یافته مکتب حسینی با انجام کارهایی خداپسندانه مانند همراهی با مادران برای ساخت کوله‌های پارچه‌ای و اهدای عروسک‌های خود به کودکان، سعی دارند عشق و ارادت خود به خاندان عصمت و طهارت را نشان دهند.

کوله‌پشتی و عروسک، هدیه کودکان گنبدی به زائران اربعین

عده‌ای دیگر از کودکان گنبدی هم با استقبال از پویش اهدای اسباب بازی نذری حضرت علی اصغر (ع)، به همراه والدین به کانون پرورش فکری گنبدکاووس مراجعه و عروسک‌ و اسباب بازی‌های تمیز و نو خود را به دیگر همسالانشان هدیه می‌دهند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ گنبدکاووس روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از همراهی اعضای کانون و خانواده‌های آنان در اجرای برنامه‌های مختلف قدردانی کرد و گفت: کودکان عضو کانون این بار هم با همراهی مادرانشان اقدام به دوخت ۷۲ کوله‌ پارچه‌ای به نیت ۷۲ تن یاران امام حسین(ع) در دشت کربلا کردند.

سمیه محمدی افزود: این کوله‌ها که با هزینه شخصی خانواده‌ها دوخته شد برای توزیع میان کودکان عازم کربلا به موکب کانون پرورش فکری مستقر در مسیر پیاده روی اربعین ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: تعدادی از مربیان مراکز کانون پرورش استان گلستان هم برای اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان به موکب کانون در مسیر کربلا خواهند پیوست.

کوله‌پشتی و عروسک، هدیه کودکان گنبدی به زائران اربعین

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجواوان شماره ۲ گنبدکاووس از اجرای پویش اهدای اسباب بازی نذری حضرت علی اصغر(ع) از ۲۰ تیرماه خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۱۰۰ عروسک و اسباب بازی توسط کودکان اهدا شده است.

وی افزود: اجرای این پویش تا ۲۰ مرداد ادامه دارد و در پایان عروسک و اسباب بازی‌های اهدایی برای استفاده کودکان نیازمند به مناطق محروم ارسال خواهد شد.

شهرستان گنبدکاووس با بیش از ۴۰۰ هزار نفر جمعیت و فعالیت ۲ مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شرق استان گلستان واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha