۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۵۹
کد خبر: 85556587
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۳۵ میلیون عدد قرص و داروی غیر مجاز در آمل کشف شد

ساری - ایرنا - فرمانده انتظامی آمل گفت: با انجام اقدام موثر اطلاعاتی افزون بر ۳۵ میلیون و ۶۰۰ هزار عدد قرص و داروی غیر مجاز از یک سوداگر در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران سرهنگ مجید باقری روز شنبه اظهار کرد: ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ شهرستان آمل با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک سوداگر در رابطه با نگهداری و فروش دارو، و قرص‌های غیر مجاز در این شهرستان اطلاع یافتند.

وی گفت: ماموران با بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی محل نگهداری دارو و کالای غیر مجاز توسط متهم شدند.

باقری ادامه داد: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازدید از محل نگهداری داروهای غیر مجاز متعلق به متهم در مجموع بیش از ۳۵ میلیون و ۶۰۰ هزار عدد از انواع قرص و داروهای غیر مجاز را کشف و متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آمل افزود: داروها و سایر کالاهای خارجی که خارج از مقررات قانونی به داخل کشور قاچاق می‌شوند، به طور معمول از سلامت کافی برخوردار نبوده و یک تهدیدی جدی برای سلامت افراد جامعه خواهد بود.

این مقام مسوول تصریح کرد: به افرادی که به سلامت جامعه در ارتباط هستند توصیه می شود ضمن خودداری از مصرف و عرضه کالاهای خارجی به خصوص کالاهای سلامت محور در صورت اطلاع از فعالیت سودجویان و قاچاقچیان کالا مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا سایر مراجع انتظامی و قضایی اعلام دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha