به گزارش شنبه روابط عمومی آبفای یزد، "مهدی بختی" در بازدید از مرکز ۱۲۲ آبفای این استان افزود: با برنامهریزیهای به عمل آمده تا پایان سال ۱۴۰۴، نسل پیشرفته مراکز ۱۲۲ به زیرساختها و امکانات لازم تجهیز و به مدار بهرهبرداری وارد می شوند.
وی اظهار داشت: با راه اندازی نسل پیشرفت مراکز ۱۲۲ با ایجاد اطمینان خاطر و آرامش برای مشتریان از ارائه خدمات مستمر و بیوقفه، گامی در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی این مراکز برداشته و موجب افزایش رضایتمندی مشتریان می شود.
مدیر کل روابط عمومی و امور بینالملل و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب فاضلاب کشور ادامه داد: به دلایلی از جمله فرایند جهانی شدن، تغییر انتظارات جامعه، به کارگیری عمومی از فناوریهای دیجیتال، بروز مشکلات و چالشهای بسیار در منابع و شبکه آبرسانی، ایجاد و گسترش شبکه جمع آوری فاضلاب، استقرار مدل عملیاتی چابک، وجود بحرانهای اقلیمی، بهبود در کمیت و کیفیت خدمات رسانی، وجود رسانههای اجتماعی متعدد و خبر رسان، تهدیدات و مسائل امنیت سایبری، بکارگیری حکمرانی داده در تصمیمگیریها و کاهش هزینهها و ایجاد مدیریتی روان و انعطاف پذیر الزام ایجاد تغییر و گذر از نسل قدیم مراکز ارتباط با مشتریان به نسل جدید و پیشرفته ۱۲۲ را هرچه بیشتر تبیین مینماید.
بختی اظهار داشت: مراکز نسل پیشرفته ۱۲۲، مراکزی با قابلیتبه کارگیری تمامی درگاههای ارتباطی، به کارگیری فناوری سیستمهای اطلاعات مکانی، افزایش ارائه خدمات در پاسخگویی خودکار، افزایش رضایت با اعمال حداکثری نظارت، بازنگری و بهبود فرایندها و همچنین بهبود ارتباطات در شرایط اضطرار و بحران را شامل میشود.
همچنین مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان CRM شرکت مهندسی آبفای کشور گفت: دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آبفای استان یزد جزو شرکتهای پیشرو در استقرار CRM در میان شرکتهای آب و فاضلاب کشور میباشد.
"مهدی سوری" در بازدید از مرکز ارتباط با مشتریان آبفای استان یزد با اعلام این خبر گفت: اقدامات بسیار خوبی در گذشته انجام شده است که این بهبود به صورت مستمر تا امروز اتفاق افتاده است.
او افزود: مدیریت قوی، پرسنل با انگیزه در کنار پشتیبانی مدیریت ارشد باعث شده است تا این شرکت بتواند با تلاش حداکثری در راستای خدمت رسانی و جلب رضایت مردم شریف استان یزد گامهای بسیار خوبی بردارد.
مسئول مرکز ملی مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آبفای کشور ادامه داد: شرکت های خدمات رسان که شرکتهای آب و فاضلاب را نیز شامل میشود به دلایل مختلف از جمله تغییر سبک زندگی و انتظارات جامعه، ناکارآمدی روشهای سنتی، وجود پیشرفتهای فناوری در حوزههای مختلف، چارهای جز ایجاد تغییرات بنیادین در حوزه ارتباط با مشتریان ندارند.
سوری اظهار داشت: سامانههای ۱۲۲ که از دهه ۷۰ در کشور راهاندازی شدند در دهه ۹۰ تبدیل به دفاتر CRM یا مدیریت ارتباط با مشتریان شدند و امروزه نیاز به تغییر و ایجاد مدیریت تجربه مشتری ( cem ) با طراحی سفرهای مشتریان به نحوی که موجب افزایش رضایتمندی ایشان شود، از دیگر برنامههای این شرکت است.
وی تصریح کرد: همچنین ادغام مراکز ۱۵۲۲ و ۱۲۲ برای ارائه خدمات یکپارچه و شبانه روزی، هم در حوزه فوریت محورها و امداد رسانی در حوادث و هم خدمات محورها از دیگر اقدامات بنیادین این شرکت در جهت بهبود خدمات رسانی به شهروندان می باشد.
نظر شما