۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۰
کد خبرنگار: 2220
کد خبر: 85556717
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجتماع انقلابی مردم حمیدیه در محکومیت شهادت اسماعیل هنیه رهبر سیاسی حماس

اهواز - ایرنا - مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان حمیدیه، به دنبال جنایت رژیم منحوس صهیونیستی و شهادت اسماعیل هنیه رهبر سیاسی حماس باز هم سکوت نکرده و با مشت‌های گره کرده، خشم خود را از این جنایت ابراز کردند.

به گزارش ایرنا، مردم غیور و ولایتمدار شهرستان حمیدیه روز شنبه با در دست داشتن پوسترهایی از شهید اسماعیل هنیه و پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران و فلسطین و سردادن شعار ضد صهیونیستی و ضد استکبار جهانی، خشم خود را نسبت به جنایت‌های این رژیم کودک کش و شهادت رهبر سیاسی حماس، نشان دادند.

مردم شهرستان حمیدیه همزمان با خدمت‌رسانی شبانه روزی به زائران اربعین حسینی در مسیر اهواز به چذابه، ضمن عزاداری و سوگواری برای سید و سالار شهیدان، خواستار برخورد جدی نظام اسلامی و جوامع بین الملل با عاملان شهادت شهید اسماعیل هنیه شدند.

از جمله شعارهای مردم حمیدیه در این اجتماع بزرگ می توان به شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، هیهات من الذله، مرگ بر صهیونیسم و آمریکا اسرائیل عدو المسلمین، اشاره کرد.

مردم حمیدیه که همواره در عرصه های سیاسی و فرهنگی پیش قدم هستند، رژیم کودک کش اسراییل را عامل اصلی این جنایت دانستند و ابراز امیدواری کردند که به زودی این رژیم منحوس تاوان سنگینی برای شهادت رهبر سیاسی حماس و شهدای فلسطین اشغالی خواهد داد.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دکتر اسماعیل هنیه رییس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

در اطلاعیه سپاه تاکید شد: علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

شهادت رهبر حماس با واکنش‌های و پیام‌های محکومیت از سوی مقامات فلسطینی و سایر مقامات مواجه بوده است: محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن محکومیت این ترور گفت ما این ترور را اقدامی بزدلانه و تحرکی خطرناک می‌دانیم و از همه مردم‌مان می‌خواهیم در برابر اشغالگران اسرائیلی به وحدت، صبر و پایداری روی آورند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha