ایران درس بزرگی به صهیونیست‌ها می‌دهد/ مواضع محکم پزشکیان درباره مقاومت

تهران- ایرنا- نایب رئیس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی را حق قانونی و مسلم دانست و گفت: در جریان شهادت هنیه به حریم کشور ما تجاوز شد بنابراین حق قانونی و مسلم ایران است که نسبت به این عملیات تروریستی پاسخ دهد.

محسن کوهکن در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب ایرنا، با اشاره به ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران اظهار داشت: از زمانی که با خیانت و توطئه‌ای که انگلستان انجام و این غده سرطانی یعنی رژیم صهیونیستی را در بخشی از غرب آسیا شکل و پرورش داد، ما دوره‌های مختلفی را تجربه کرده‌ایم.

وی افزود: در دوره‌هایی رهبران در داخل فلسطین با امید به اینکه از طریق سازمان‌های بین‌المللی بتوانند به نتایج و حق و حقوق حداقلی دست یابند، عمرشان را صرف کردند اما به هیچ یک از حق و حقوق خود دست نیافتند و رژیم صهیونیستی روز به روز با فشار بر مردم مظلوم فلسطین و تجاوز به برخی کشورهای دیگر خون‌خواهی خود را بیش از پیش نشان داد.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری بیان کرد: وقتی به سوابق شورای امنیت سازمان ملل نگاه می‌کنیم، فقط کافی است تعداد مصوباتی که علیه رژیم صهیونیستی صادر کرده‌ را مشاهده کنید. زمانی هم که نتیجه این مصوبات صادر شده را بررسی می‌کنیم متوجه می‌شویم که هیچ پیگیری درخصوص این مصوبات رخ نداده است.

حق قانونی ایران است که به صهیونیست‌ها پاسخ دهد

کوهکن با بیان اینکه حرکت مردم مظلوم فلسطین در مسیر مقاومت و ایستادگی نتیجه داد، اظهار کرد: امروز رژیم صهیونیستی در حال غرق شدن است و برای این رژیم اشغالگر، نتیجه اقدامات احمقانه و دیوانه‌واری که انجام می‌دهد اهمیتی ندارد؛ می توان این موضوع را از جنایت‌های بی‌شمار و کودک‌کشی‌هایی که در این دوران در غزه انجام داده تا ترورهایی که به آن دست زده، مشاهده کرد.

وی با اشاره به پیام رهبر انقلاب مبنی بر اینکه خوانخواهی از فرمانده جبهه مقاومت را وظیفه خود می‌دانیم، اظهار کرد: نخست اینکه شهید هنیه یک فرد ایرانی نبود و ثانیا با این ترور به حریم یک کشور تجاوز شد! اکنون این حریم شکسته شده، بنابراین حق قانونی و مسلم ما است که نسبت به این عملیات تروریستی پاسخ دهیم.

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: ممکن است افرادی انتظار داشته باشند که ما خیلی سریع، فوری و باعجله پاسخ اقدام رژیم صهیونیستی را بدهیم. پاسخ ما به جنایاتی که این رژیم در ترور و به شهادت رساندن سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی و همچنین حمله‌ای که به کنسولگری ایران در سوریه انجام داد و منجر به شهادت سردار محمدرضا زاهدی و چند تن از فرماندهان ارشد نیروی قدس شد، طول کشید اما دنیا قبول کرد که انتقام سختی بود.

جمهوری اسلامی با صبر و بردباری درس بزرگی به رژیم صهیونیستی می‌دهد

کوهکن تاکید کرد: امید است نظام جمهوری اسلامی با صبر، حوصله و بردباری انقلابی، درس بزرگی به رژیم اشغالگر و کودکش‌ بدهد زیرا به هیچ عنوان قابل قبول نیست که رژیم صهیونیستی دست به چنین جنایتی بزند و میهمان کشور ما را به شهادت برساند.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها با مطالبی که در همین مدت از سوی رئیس جمهور کشورمان بیان شد متوجه شدند که تغییر دولت‌ها در ایران منجر به تغییر مواضع و راهبردهای اصلی جمهوری اسلامی نمی شود. آن‌هم با مواضع بسیار خوب، انقلابی و محکمی که آقای پزشکیان در ارتباط با محور مقاومت اتخاذ کرد.

وی با تاکید بر اینکه مردم ما باید قدری صبور باشند، اظهار داشت: سرانجام شورای عالی امنیت ملی و کلان نظام همانطور که در گذشته هم با متانت، دقت و قدرت به اینگونه اقدامات پاسخ داده است، این بار هم پس از بررسی‌های دقیق، پاسخ مناسب به اقدام ناصحیح و ناپسند رژیم صهیونیستی می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha