اصفهانی‌ها زمینه برد سپاهان مقابل «شباب الاهلی» امارات را فراهم کنند

اصفهان - ایرنا - پیشکسوت و کارشناس فوتبال گفت: هواداران سپاهان با حمایت خود در ورزشگاه «نقش جهان» اصفهان زمینه برد این تیم مقابل «شباب الاهلی» امارات متحده عربی از سری بازی‌های پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا را فراهم سازند.

رسول کربکندی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسابقه سپاهان و شباب الاهلی امارات با توجه به تلاش ۲ تیم برای حضور در مرحله بعد و در نهایت لیگ نخبگان آسیا اهمیت بسیار بالایی دارد، لذا حمایت کامل طرفداران در این مصاف ضروریست.

وی اضافه کرد: سپاهان اردوی مناسبی را در ترکیه پشت سر گذاشته و با توجه به بازی‌های دوستانه‌اش در آن کشور به آمادگی مناسبی رسیده است لذا باید به انتظارات هواداران بخوبی پاسخ دهد.

پیشکسوت و کارشناس فوتبال افزود: بازیکنان جدیدی که به سپاهان اضافه شده‌اند جوان و جویای نام هستند و می‌توانند کمک حال بازیکنان سابق این تیم باشند.

کربکندی خاطرنشان کرد: تیم های عربی حاضر در رقابت‌های باشگاهی آسیا تجربه لازم را دارند، بنابراین نماینده کشورمان باید با تمرکز کامل رودرروی شباب قرار بگیرد تا در نهایت پیروز میدان شود.

وی گفت: به نظر می‌رسد تیم اماراتی مانند دیگر نمایندگان کشورهای عربی حساب ویژه‌ای روی بازیکنان خارجی خود باز کرده است زیرا این بازیکنان حرفه‌ای توانمندی بیشتری نسبت به بازیکنان بومی آن تیم‌ها دارند و ما هم باید مراقب آنها باشیم.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، ۲ تیم‌ یاد شده ساعت ۱۹:۴۵ روز سه‌شنبه ۱۶ اَمرداد امسال در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان رودرروی هم قرار خواهند گرفت.

نماینده کشورمان در صورت پیروزی در بازی نخست، در بازی پلی‌آف نهایی روز سه‌شنبه ۲۳ اَمرداد در قطر به مصاف تیم «الغرافه» این کشور خواهد رفت و برنده این دیدار به لیگ نخبگان آسیا راه پیدا می‌کند.

تیم سپاهان با کسب قهرمانی در جام حذفی و مقام سوم در لیگ برتر کشور بعنوان یکی از تیم‌های ایرانی در رقابت‌های باشگاهی آسیا در دوره پیش رو حاضر خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha