معاون سپاه قدس: ایران انتقام خون شهدای مقاومت را خواهد گرفت+فیلم

تهران- ایرنا- معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه پاسداران در حاشیه مراسم تشییع شهید مدافع حرم میلاد بیدی گفت: قطع به یقین خون پاک شهدای مقاومت جاویدان خواهد ماند و جمهوری اسلامی تقاص این خون ها را از دشمن صهیونیستی خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم تشییع پیکر پاسدار رشید اسلام شهید میلاد بیدی مدافع حرم و مستشار نظامی کشورمان از رشد یافتگان مکتب حاج قاسم سلیمانی در عرصه جهاد و شهادت صبح امروز شنبه در محله عاشورایی مسعودیه تهران تشییع و سپس در قطعه ۵۰شهدای بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

فیلم/ معاون سپاه قدس: ایران انتقام خون شهدای مقاومت را از دشمن صهیونیستی می گیرد

سردار ایرج مسجدی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: شهید عزیز میلاد بیدی به دست استکبار جهانی به شهادت رسید و انشالله که در این ماه محرم با سید الشهدا امام حسین (ع) محشور باشد.

معاون هماهنگ کننده نیروی قدس سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: خون پاک این شهدا جاوید خواهد ماند و جمهوری اسلامی تقاص این خون ها را از دشمن صهیونیستی خواهد گرفت.

محمد مخبر معاون اول دولت سیزدهم به ایرنا گفت: اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی باعث شکست و نابودی این رژیم کودک کش خواهد شد.

سردار محمد قربان ولی زاده فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران گفت: شهید بیدی از بسیجیان سپاه سیدالشهدا و یک نمونه در بحث مدافعان حرم آل الله بود.

پاسدار رشید اسلام شهید میلاد بیدی مدافع حرم و مستشار نظامی کشورمان از رشدیافتگان مکتب حاج قاسم سلیمانی در عرصه جهاد و شهادت و متولد شهرستان ملارد بود.

سرهنگ عباس زورمند جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: این شهید بزرگوار که از رزمندگان دلیر مدافع حرم اعزامی از شهرستان ملارد بود ، در حمله روز سه شنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به ضاحیه لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت در راه دین خدا رسیده و به لقا الله پیوست.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha