آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین از شیراز به نجف

شیراز- ایرنا- مدیرکل فرودگاه های فارس گفت: فروش بلیت ویژه پروازهای اربعین حسینی (ع) از فرودگاه شیراز به مقصد نجف و بالعکس توسط شرکت های هواپیمایی کیش و پارس از شنبه ۱۳ مردادماه ۱۴۰۳ آغاز شد.

فخرالدین کشاورز، شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دو شرکت هواپیمایی مذکور به منظور خدمات دهی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود، اقدام به برقراری ۱۲ پرواز ویژه اربعین از فرودگاه بین‌المللی شیراز به مقصد نجف اشرف کرده‌اند.

وی ادامه داد: این پروازها از چهارشنبه ۲۴ مردادماه جاری آغاز می‌شود و تا جمعه نهم شهریور ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

او اظهار کرد: قیمت بلیت رفت و برگشت شیراز– نجف - شیراز (برای بزرگسال و خردسال) ۱۲۰ میلیون ریال و بلیت یک طرفه ۶۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

خرید بلیت از طریق سایت های اصلی شرکت های هواپیمایی
مدیر کل فرودگاه‌های فارس از زائران اربعین تقاضا کرد که بلیت خود را از طریق سایت‌های اصلی شرکت های هواپیمایی تهیه کنند.

کشاورز افزود: صدور بلیت به صورت یک طرفه یا ۲ طرفه به انتخاب مسافر است و لذا فروش اجباری بلیت دوطرفه به عنوان شرط لازم برای صدور بلیت ممنوع است.

وی ادامه داد: به منظور یکسان‌سازی هزینه استرداد بلیت در شرکت‌های هواپیمایی، در صورت انصراف مسافر از سفر تا ۲۴ ساعت مانده به زمان برنامه‌ای انجام پرواز، ۲۵ درصد از بهای پایه بلیت در هر مسیر کسر و مابقی به مسافر مسترد می‌ شود و از ۲۴ ساعت مانده به زمان برنامه‌ای انجام پرواز و پس از انجام پرواز ۵۰ درصد بهای پایه بلیت به مسافر برگردانده می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha