۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۳
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85556914
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاکید بر رفع مشکلات زیرساختی بخش سلامت فیروزکوه

۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۴۳
کد خبر: 85556914
تاکید بر رفع مشکلات زیرساختی بخش سلامت فیروزکوه

فیروزکوه - ایرنا -مشکلات زیرساختی بخش سلامت فیروزکوه با حضور نماینده، فرماندار و مسوولان بهداشتی این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و بر رفع مشکلات این حوزه تاکید شد .

به گزارش ایرنا، به‌منظور پیگیری امور سلامت مردم نماینده مردم و فرماندار شهرستان فیروزکوه ضمن بازدید از مراکز درمانی با رئیس شبکه بهداشت و درمان و رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) دیدار و گفت وگو کرد.
 

نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس پیگیر امور سلامت مردم حوزه انتخابیه خود شد

در این دیدار، وضعیت‌ نظام سلامت شهرستان، مشکلات زیرساختی کمبود متخصص و همچنین راهکاری‌های موجود به جهت توسعه خدمات سلامت‌محور این شهرستان موردبررسی و تبادل‌نظر قرار گرفت و همچنین در ادامه از بخش های مختلف شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان بازدید به عمل آمد.

محمد حیدری منش فرماندار فیروزکوه به همراه نماینده مردم شریف شهرستان های دماوند و فیروزکوه به‌منظور پیگیری امور سلامت شهرستان با دکتر طهماسبی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دکتر کیانی رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه دیدار و گفت‌وگو کردند.

پیش از این نیز اولین جلسه کارگروه سلامت وامنیت غذائی شهرستان در سال ۱۴۰۳ به ریاست فرماندار محترم شهرستان فیروزکوه، سالاریه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان فیروزکوه ، دکتر طهماسبی مدیر شبکه بهداشت و درمان و روسای ادارات ذی ربط در محل فرمانداری با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید برگزار گردید.

مدیر شبکه بهداشت در خصوص دستور کار جلسه توضیحاتی ارائه داد .

سپس در راستای دستور جلسه جوکار مسئول بیماریها و ذکاوتی مسئول بهداشت محیط در خصوص علائم و عوارض ناشی از گزش پشه آئدس و تب دنگی، راههای کنترل محیطی این حشره، حیوان گزیدگی و هاری توضیحات مبسوطی را بیان نمود . در ادامه گزارش مشارکت اجتماعی در افتتاح پایگاه امین آباد ارائه گردید و از پیگیریهای مستمر بهورز منطقه و دهیاری روستای امین آباد توسط مسئولین تقدیر شد.

سپس دکتر طهماسبی مدیر شبکه بهداشت و دبیر کارگروه ضمن جمع بندی مطالب، در خصوص شرح وظایف هر یک از ادارات و سازمان ها در کنترل محیطی پشه آئدس، پیشگیری از حیوان گزیدگی و مشارکت اجتماعی در سلامت مواردی را تاکید نمود.

 حیدری منش فرماندار شهرستان فیروزکوه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه و دیگر اعضاء کارگروه در اجرای برنامه های بهداشتی، در خصوص لزوم همکاری کلیه دستگاههای شهرستانی جهت ارتقاء کارگروه سلامت و امنیت غذایی مطالبی را اظهار نمودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha