۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۷
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85556941
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

۲دستگاه فلزیاب قاچاق در ازنا کشف شد

۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۷
کد خبر: 85556941
۲دستگاه فلزیاب قاچاق در ازنا کشف شد

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: ۲ دستگاه فلزیاب قاچاق از یک خودرو در شهرستان ازنا کشف و فرد متخلف جریمه شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی لرستان علیرضا لطفی روز شنبه اظهار کرد: ماموران نیروی انتظامی ازنا یک دستگاه خودرو را به ظن قاچاق توقیف کردند و پرونده محموله قاچاق کشف شده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی ادامه داد: این پرونده شامل قاچاق ۲ دستگاه فلزیاب به ارزش ۳۳۲ میلیون و ۴۳۷ هزار ریال بود که در شعبه اول بدوی و ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ازنا رسیدگی شده است.

وی بیان کرد: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز شمرد و علاوه بر ضبط کالا، متخلف را به پرداخت ۳۳۲ میلیون و ۴۳۷ هزار ریال جریمه نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد که با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از کالای کشف شده بود ۳۳۲ میلیون و ۴۳۷ هزار ریال معادل ارزش کالا به جریمه اضافه و متخلف در مجموع به پرداخت ۶۶۴ میلیون و ۸۷۴ هزار ریال جریمه نقدی محکوم شد.

کشف محموله پوشاک قاچاق در خرم آباد

لطفی همچنین اضافه کرد: ماموران نیروی انتظامی خرم آباد یک دستگاه خودرو را به ظن قاچاق توقیف و پرونده محموله پوشاک قاچاق کشف شده را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی افزود: این پرونده به ارزش ۲ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی و ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی خرم آباد رسیدگی و شعبه با بررسی محتوای پرونده، تخلف را محرز دانست و متخلف را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت پنج میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

لطفی اظهار کرد: همچنین این متخلف به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال ارزش کارشناسی خودرو و در مجموع به پرداخت پنج میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه قاچاقچی تلویزیون در بروجرد

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان همچنین افزود: ماموران نیروی انتظامی بروجرد یک دستگاه خودرو را به ظن قاچاق متوقف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

لطفی ادامه داد: این پرونده شامل قاچاق ۲ دستگاه تلویزیون به ارزش ۹۵۱ میلیون و ۶۷۸ هزار ریال بود که در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی این شهرستان رسیدگی و شعبه پس از بررسی مستندات موجود و ارایه نشدن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالا، متخلف را به پرداخت ۹۵۱ میلیون و ۶۷۸ هزار ریال جزای نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.

به گفته لطفی با توجه به اینکه ارزش وسیله نقلیه بیشتر از ارزش کالای کشف شده بود، مبلغ ۹۵۱ میلیون و ۶۷۸ هزار ریال معادل ارزش کالا به جریمه اضافه و متخلف در مجموع به پرداخت یک میلیارد و ۹۰۳ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha