نماینده مجلس: هیچ قصوری برای رفع مشکلات مردم حوزه جنوب پذیرفتنی نیست

ایلام - ایرنا - نماینده مردم شهرستان‌های آبدانان، بدره، دره‌شهر و دهلران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شنونده نظرات، پیشنهادات و راهکارهای اصحاب رسانه برای تسریع در خدمت رسانی به مردم هستم، گفت: هیچ قصوری برای رفع مشکلات مردم این حوزه انتخابیه پذیرفتنی نیست.

به گزارش ایرنا، "اسدالله چراغی" روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان‌های آبدانان، بدره، دره‌شهر و دهلران، با بیان اینکه با آغوش باز نقدها را می پذیرم، اظهار کرد: نقدهای منصفانه با ارائه راهکارها موجب رفع مشکلات مردم و حوزه انتخابیه می‌شود.

وی با بیان اینکه رفع مشکلات مردم حوزه انتخابیه به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم در دستور کار قرار دارد، گفت: نگاه متوازن لازمه توسعه هر منطقه است و به طور قطع، در شهرستان‌های دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره مشکلات و مسائلی وجود دارد که بایستی بررسی و احصا شوند.

نماینده مردم حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی درمان، راه‌های مواصلاتی، اشتغال و کسب و کار را از چالش‌های حوزه انتخابیه عنوان کرد و یادآور شد: تکمیل بیمارستان شهرستان بدره و تامین و اختصاص آب از عقبه سد کرخه از جمله مواردی است که با جدیت دنبال می‌شود.

چراغی با تاکید بر تلاش مضاعف مدیران برای رفع مشکلات مردم منطقه، ابراز کرد: دغدغه بنده پیگیری مطالبه مردم است و در این راه هیچ قصوری را نمی‌پذیرم.

وی افزود: فرمانداران در هر شهرستان اولویت‌ها را مشخص و برای رفع آن، برنامه‌ریزی کنند و تلاش خواهد شد که این مشکلات بر اساس اولویت‌ها با جدیت پیگیری و به سرانجام برسد.

نماینده مردم شهرستان‌های آبدانان، بدره، دره‌شهر و دهلران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر جذب اعتبارات اربعین برای ۹ شهرداری این حوزه انتخابیه، ابراز کرد: پیگیری احیای کارخانه سیمان آبدانان، تکمیل و بهره‌برداری از پتروشیمی دهلران، سیمان دهلران و تونل کبیرکوه، چهار خطه کردن مسیر دهلران به اندیمشک و دهلران به مهران، بیمارستان های بدره و دهلران از جمله طرح هایی است که بایستی در اولویت کار مدیران و مسئولان استان قرار گیرد.

چراغی یادآور شد:اعتبار تامین تجهیزات پتروشیمی دهلران تامین شده و کوتاهی در این زمینه پذیرفته نیست، مسئولان پتروشیمی دهلران مکلف و موظف به پاسخگویی به مردم هستند چرا که راه اندازی این مجتمع نقش مهمی در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان دارد.

نماینده مجلس: هیچ قصوری برای رفع مشکلات مردم حوزه جنوب پذیرفتنی نیست

وی با تاکید بر اینکه مسئولان استانی برای جذب بودجه و پیگیری امورات مردم و پروژه‌ها مطالبه گر باشند، افزود: برای گره گشایی از مشکلات مردم، در کنار مدیران دلسوز و نقد خبرنگاران، پیگیر دغدغه های مردم هستیم.

نماینده مردم شهرستان‌های آبدانان، بدره، دره‌شهر و دهلران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دغدغه و هدف مشترک خبرنگاران و مسئولان رفع مشکلات مردم و گره گشایی از کار مردم است.

وی با اشاره به اینکه ۷۰۰ میلیارد ریال حق آلایندگی صنایع دهلران بایستی به این شهرستان تزریق شود، افزود: تزریق این اعتبار می‌تواند نقش موثری در بهبود و ارتقای زیرساخت‌ها و مبلمان شهری دهلران داشته باشد.

فرماندار ویژه دهلران هم در جمع خبرنگاران حوزه جنوب با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۵ مطالعه انتقال آب چشمه‌های آبگرم این شهرستان انجام شده است، گفت: کار انتقال آب این چشمه ها به میزان ۲ کیلومتر با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات اربعین شروع شد و فاز اول این طرح در دولت سیزدهم با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

"لطیف صادقی" با تاکید بر راه اندازی پتروشیمی دهلران، تصریح کرد: مسئولان، نماینده مجلس شورای اسلامی، خبرنگاران و نهاد ریاست جمهوری همه دغدغه پتروشیمی دهلران را دارند اما مشکل منابع مالی وجود دارد که در این خصوص هم پیگیری‌های لازم از طریق استاندار ایلام و نمایندگان مجلس انجام شده است.

فرماندار ویژه دهلران اظهار کرد: در حوزه شرکت‌های فعال در این شهرستان، همواره تاکید ما بر به کارگیری نیروهای بومی بوده است، اما باید گفت که وقتی پروژه‌ای در حال فعالیت است، نیروی بیشتری را می‌تواند جذب کند و بعد از بهره برداری، با جایگزین شدن نیروهای تخصصی، تعداد نیروهای کارگری کاهش خواهدیافت.

وی در خصوص استقرار ادارات در بخش سراب میمه این شهرستان، اظهار کرد: یک باب ساختمان برای بخشداری افتتاح شده که نمایندگی ادارات در این ساختمان مستقر خواهد شد.

نماینده مجلس: هیچ قصوری برای رفع مشکلات مردم حوزه جنوب پذیرفتنی نیست

صادقی به فعالیت ۶ پیمانکار در راستای اجرای عملیات چهار خطه کردن مسیر دهلران به اندیمشک و مهران اشاره و افزود: ادامه کار نیازمند تامین اعتبار است.

وی به مجوز مرز چیلات و تکمیل زیرساخت‌های آن اشاره کرد و افزود: اخیرا رایزنی‌های فشرده ای با حضور استاندار، نماینده مجلس شورای اسلامی، مسئولان استانی و شهرستانی با استاندار میسان و فرماندار علی غربی در حال انجام است و امیدواریم به سرانجام برسد.

در این نشست اصحاب رسانه مسایئل و موضوعات حوزه اطلاع رسانی، مشکلات پروژه‌های عمرانی شهرستان‌های خود را با نماینده حوزه جنوب در مجلس شورای اسلامی در میان گذاشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha