۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۳
کد خبرنگار: 889
کد خبر: 85556987
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

جریمه سه میلیارد ریالی قاچاق موتورسیکلت در همدان

۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۳
کد خبر: 85556987
جریمه سه میلیارد ریالی قاچاق موتورسیکلت در همدان

همدان- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان گفت: قاچاقچی موتورسیکلت در همدان به پرداخت سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

مرضیه یونسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شعبه سوم تجدیدنظر ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز سازمان به پرونده قاچاق موتورسیکلت رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان اظهار کرد: شعبه تجدید نظر پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی ، رای شعبه اول تعزیرات حکومتی همدان را تایید و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متخلف را با تقلیل جریمه از مبلغ ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی گفت: اداره اجرای احکام تعزیرات حکومتی شهرستان همدان با قطعی شدن حکم صادره، جریمه سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی این متخلف را دریافت کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان حین گشت زنی در سطح شهر موتورسیکلت قاچاق را متوقف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

رسیدگی به پرونده عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی در نهاوند

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند از محکومیت ۵۰۰ میلیون ریالی یک واحد صنفی برای عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی یارانه ای خبر داد.

محمودرضا شکرائی گفت: این پرونده در شعبه اول بدوی نهاوند برای عرضه خارج از شبکه ۱۰ کیسه کود شیمیایی نیترات به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال رسیدگی و متخلف علاوه بر الزام عرضه کالا در شبکه به پرداخت جریمه نقدی محکوم شد.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند افزود: بازرسان اتاق اصناف شهرستان نهاوند در بازرسی از یک واحد صنفی ، تخلف را احراز و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند .

تعزیر خواروبار فروش متخلف در ملایر

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ملایر از محکومیت ۹۸۴ میلیون ریالی واحد صنفی متخلف خبر داد.

سعید کریمی گفت: شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان ملایر پرونده نگهداری و عرضه کالای قاچاق شامل ۲هزار و ۷۴۰ نخ سیگار، ۷۱ بسته تنباکو، ۴۱ بسته پودر قهوه، ۳۹ بطری نوشابه انرژی زا و ۲۹ بسته آدامس خارجی به ارزش ۲۴۶ میلیون ریال را رسیدگی کرد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی ملایر اظهار کرد: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام نگهداری و عرضه کالا قاچاق را محرز و متخلف را علاوه بر ضبط کالای کشف شده به پرداخت ۹۸۴ میلیون ریال جزای نقدی معادل چهار برابر ارزش کالا محکوم کرد.

کریمی گفت: با گزارش ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ملایر پیرامون کشف کالای قاچاق از یک واحد صنفی، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha