رشد ۳.۹ برابری انبارهای اموال تملیکی در سه سال گذشته

تهران- ایرنا- مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی از رشد ۳.۹ برابری انبارهای این سازمان در سه سال گذشته خبر داد.

سید عبدالمجید اجتهادی امروز شنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار اقتصادی ایرنا اظهار داشت: در حوزه انبارها به منظور صیانت از اموال بیت‌المال در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ بالغ بر ۹ انبار شامل ۱۶ سوله به مساحت بیش از ۱۵۵ هزار متر مربع خریداری شد.

وی افزود: تغییر مالکیت ۱۲ انبار شامل پنج سوله به مساحت بیش از ۱۹ هزار متر مربع با استفاده از ظرفیت بند ب ماده ۸۹ قانون مقررات بخشی دولت صورت گرفت.

معاون وزیر اقتصاد ادامه داد: در مجموع تعداد ۱۱ انبار به استعداد ۲۱ سوله به مساحت ۱۷۴ هزار متر مربع در دولت سیزدهم افزوده شد و متراژ انبارها در اختیار سازمان بیش از ۲۳۳ هزار مترمربع رسید که رشد ۳.۹ برابری نسبت به قبل از آن را نشان می‌دهد.

مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تاکید کرد: در سه ساله دولت شهید رئیسی حدود ۲۰۰ درصد بیشتر از ۳۰ سال گذشته سازمان به مساحت انبارها افزوده شده است.

اجتهادی با اشاره به ساماندهی انبارهای این سازمان گفت: ۵۵ هزار متر مربع قفسه‌بندی اجرایی شد که نسبت به ۳۰ سال قبل از آن ۲ هزار و ۱۰۸ درصد افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: در کنار قفسه‌بندی اقداماتی از جمله نصب دوربین و تجهیزات آتش‌نشانی نیز صورت گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha