۱۳ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۰
کد خبر: 85556991
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

یاوران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان تجلیل شدند

کرمان - ایرنا - یاوران و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و عوامل برگزاری آیین بزرگداشت ایام ‌الله دهه ‌فجر در استان کرمان صبح امروز (شنبه) با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا، در این آیین ضمن تجلیل از دستگاه های اجرایی عضو شورا از عوامل برگزاری و افراد دست اندرکار در دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کرمان تقدیر شد.

اهالی رسانه نیز در این آیین به عنوان بازوی اطلاع رسانی برنامه ها و مناسبت ها مورد تجلیل قرار گرفتند.

امام جمعه کرمان: هنر شورا قرار دادن ظرفیت های دستگاه های اجرایی در کنار یکدیگر است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی، شرکت ها و ادرات، ظرفیت های زیادی دارند گفت: هنر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرار دادن ظرفیت های دستگاه های اجرایی و سایر ظرفیت ها در کنار یکدیگر در برگزاری مناسبت ها و برنامه ها است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه و آرزوی پیروزی جبهه مقاومت و نابودی اسرائیل افزود: هنر شورا این است ظرفیت ها را در کنار هم قرار می دهد و مراسم ها را با شکوه و با غظمت خاص برگزار می کند و شورا در این زمینه موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از این جلسه توجه به زحمات دست اندرکاران دهه فجر است اما زحمات افراد در سایر ایام و مناسبت ها نیز قابل تقدیر است اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر خود واجب می داند از دست اندرکاران دهه فجر انقلاب اسلامی تجلیل کند.

حجت‌الاسلام علیدادی اظهار کرد: دهه فجر، ایام پیروزی و سالگرد انقلاب اسلامی است و رقابت سالم دستگاه‌های اجرایی در گرامیداشت این ایام رصد می‌شود و شورا قدردانی از آنها را وظیفه خود می‌داند که تقدیر کند.

استاندار کرمان: برگزاری برنامه ها و مناسبت ها بار سنگینی بر دوش شورای هماهنگی است

استاندار کرمان در این نشست گفت: برگزاری مناسبت ها بار بزرگی بردوش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که در راستای برگزاری این برنامه دستگاه های مختلف نیز شورا را یاری و کمک می کنند.

محمدمهدی فداکار ضمن تقدیر از عوامل و دست اندرکاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار کرد: مناسبت های رسمی و ملی زیادی داریم که برخی از این مناسبت ها از قبل بوده، برخی مناسب ها به مرور زمان به وجود آمده است.

وی با اشاره به برگزاری مناسبت های مذهبی و ملی توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان کرمان تصریح کرد: برگزاری مناسبت ها بار بزرگی بر دوش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که در راستای برگزاری این برنامه دستگاه های مختلف کمک می کنند.

استاندار کرمان ادامه داد: سه انتخابات طی چند ماه گذشته با هماهنگی دستگاه های اجرایی مختلف و رسانه ها برگزار شد.

وی اظهار کرد: دستگاه های خدمات رسان و امدادی، اصناف، شرکت ها و دستگاه های امنیتی علاوه بر دستگاه های فرهنگی، همواره در برگزاری برنامه ها حضور دارند.

فداکار با اشاره به اینکه برگزاری مناسبت‌ها و آیین‌های ملی و مذهبی از جمله وظایف همه دستگاه‌ها و مجموعه‌هاست از تلاش دست‌اندرکاران قدردانی کرد.

شورای هماهنگی در یک سال گذشته بیش از ۲۵ مناسبت برگزار کرده است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: این شورا در طول یک سال بیش از ۲۵ مناسبت برگزار کرده است و نسبت به سال های قبل هر سال به تعداد این آمار افزوده می شود.

حسین انجم شعاع از برگزاری جشن‌های دهه ولایت و امامت و راه‌اندازی گذر غدیر با حضور و بازدید ۱۰۰ هزار نفر از این گذر خبر داد و اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان همچمنین طی سال گذشته بیش از ۴۰ اجتماع و راهپیمایی در رابطه با حمایت از غزه یا برگزار کرده یا در برگزاری این مناسبات همراهی کرده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تصریح کرد: برنامه ها با همت، تلاش و مساعدت تمام اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد که جای تقدیر دارد.

وی از امام جمعه، استاندار و سایر عوامل دست اندر کار در برنامه های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان تقدیر کرد.

همچنین در این آیین از خبرگزاری جمهوری اسلامی استان کرمان نیز به عنوان رسانه برتر در اطلاع رسانی اخبار دهه فجر و همراه شورای تبلیغات اسلامی تقدیر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha