۲۵ درصد از انبار مرکزی اموال تملیکی بوشهر تخلیه شد

بوشهر- ایرنا- معاون دادستان بوشهر گفت: کالاهای یک شناور توقیفی که معادل ۲۵ درصد انبار اموال تملیکی استان را اشغال کرده بود با ورود و صدور دستور دادستانی تعیین تکلیف و پس از یکسال و نیم از این انبار خارج شد.

«حمید تماری» روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: کالاهای یک شناور توقیفی در جنوب استان بوشهر که از اسفند ماه ۱۴۰۱ در انبار مرکزی اموال تملیکی بوشهر نگهداری و فضای زیادی از انبار را اشغال کرده بود ، با دستورات قاطع دادستان و پیگیری های مجموعه دادستانی و قضایی از انبار خارج شد.

وی افزود: شناور مذکور حدود یکسال و نیم پیش توقیف و کالاهای آن که با حجم زیادی در انبار مرکزی این اداره کل نگهداری می شد پس از صدور حکم قضایی و بعد از حدود یکسال و نیم تعیین تکلیف شد.

معاون دادستان بوشهر تصریح کرد: در این پرونده و مطابق با حکم قضایی مبنی بر مرجوع کالاها به خارج از کشور ، طبق قانون می بایست با انجام مراحل قانونی و با نظارت دستگاه قضا و فرماندهی دریابانی از کشور خارج می شد، که با پیگیری ها و مکاتبات مداوم اداره کل اموال تملیکی بوشهر و درخواست از مراجع قضایی با ورود مجموعه دادستانی استان بوشهر این اتفاق مثبت حادث شد.

بیشتر بخوانید

فروش ۳۲۰ میلیارد ریال کالای اموال تملیکی در بوشهر

۲۰ هزار میلیارد ریال کالاهای اموال تملیکی بوشهر به فروش رفت

توزیع ۴۸ میلیارد ریال کالای حمایتی اموال تملیکی بوشهر

تماری ادامه داد: کالاهای شناور توقیفی شامل انواع لوازم خانگی بود که فضای زیادی از انبارهای این اداره کل را اشغال و با خروج آنها فضا برای نگهداری اصولی سایر کالاهای جدید ورودی ایجاد می شود.

وی ضمن تاکید بر تسریع تعیین تکلیف کالاها در انبارها گفت: برای فروش، استرداد، اعاده و مرجوعی حمایت مناسبی با سازمان اموال تملیکی و همه دستگاه های مربوطه انجام می شود.

معاون دادستان بوشهر گفت: دستوراتی قاطع مبنی بر جلوگیری از تضییع بیت المال موجود در انبارهای استان به متولیان این بخش داده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha